Gå til innhold

Unormal som tenner på dette?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har kjæreste og vi bor hver for oss. Han bor i kollektiv med tre andre menn. Når jeg overnatter hos han og vi har sex, tenner jeg på at vi bare må ha hverandre og at det er andre i leiligheten som faktisk kan høre at vi har sex. Vi har rolig sex, for å ikke forstyrre, men tanken på at andre kan høre oss/oppdage oss tenner meg veldig.

Er jeg unormal?

Anonymous poster hash: 8882f...10f
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei du er ikke unormal. Folk tenner på forskjellige ting.

Skrevet

nei du er ikke unormal :) det er veldig spennende. tanken på å kunne bli tatt i akten på en måte

Anonymous poster hash: 92c52...591
Skrevet

Female Copulatory Vocalization er vanlig blant primater under samleie for å uttrykke seksuell glede for å tenne sin partner, men også for å tenne potensielle andre partnere. Hanner gjør også dette, men det er mest utbredt blant hunner.

Så i det ligger det et visst naturlig tenningsaspekt med å bli sett, hørt og/eller oppdaget.

Skrevet

Takk for svar ;)

Skrevet

Normalt. Kjempe gøy å ha sex når man kan bli oppdaget. eller at noen hører.

Anonymous poster hash: 22a4c...e3e
Skrevet

Jeg tenner også på tanken om å bli oppdaget :)

Gjest utoginn
Skrevet

Jeg har kjæreste og vi bor hver for oss. Han bor i kollektiv med tre andre menn. Når jeg overnatter hos han og vi har sex, tenner jeg på at vi bare må ha hverandre og at det er andre i leiligheten som faktisk kan høre at vi har sex. Vi har rolig sex, for å ikke forstyrre, men tanken på at andre kan høre oss/oppdage oss tenner meg veldig.

Er jeg unormal?

Nei, du er ikke det

...jeg blir også veldig tent når jeg hører dere har sex

Skrevet

Jeg har litt voyeuristiske tedenser. Blir kåt av tanken om å se eller høre andre ha sex, være tilskuer. Liker også tanken om å bli sett på dersom det var i trygge omgivelser. (snakker ikke om blotting her)

Det er 100% greit å tenne på at andre kan høre, se eller oppdage :)

Anonymous poster hash: 3d382...ec0
Skrevet

Jeg ville tatt det som en fornærmelse å bli kalt normal, men ønsker du å være som alle andre så for all del. Det er sikkert mange som deler den fetisjen med deg.

Selv lurer jeg på hvorfor man skal bry seg med hva andre synes og tenker, livet er alt for kort til det. Gjør det som føles godt og riktig og nyt livet mens det varer er mitt råd!

Anonymous poster hash: 36973...a7b
Skrevet

Nei, du er ikke det

...jeg blir også veldig tent når jeg hører dere har sex

Der lo jeg :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...