Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Tabby
Skrevet

Vi har lyst til å reise til drammen i slutten på juni for å se på EM runden i rallycross. Men det er jo ikke så lett å få hytte der nå, ikke de nærmeste i hvert fall, derfor lurer jeg på om noen av dere her inne vet om flere hytter/moteller eller lignende steder som ikke vil koste oss så veldig mye, som ligger ganske så nærme. Helst ikke mer enn tre kvarters kjøring fra drammen? Standard og slikt er vi ikke så opptatt av, bare det er senger og helst under tak. Samboeren min har ikke så lyst til å ligge i telt...

Alle tips vil bli satt stor pris på!

Videoannonse
Annonse
Gjest Catwoman
Skrevet

Vet ikke så veldig mye om hvilke overnattingsmuligheter som finnes i distriktet her egentlig.

Men i Hokksund er det et hotell, http://noreg.as/overnatting/info/549

Hokksund ligger ca. 2 mil fra Drammen, og tar vel en halvtime å kjøre.

og så er det Hokksund camping: http://www.hokksund-camping.no/

og Drammen camping, jeg tror de har utleie hytter der og,

skal skrive hvis jeg kommer på noe flere alternativer.

Gjest Tabby
Skrevet

Takk Catwoman, har ringt til drammen camping, men der er det fullt, samboer ringte et annet sted også, som det også var fullt, det var ikke noe problem å få komme med telt, men det er noe med ham og telt da... ;) Skal sjekke hotellet. Og tar gjerne imot flere tips om du kommer på noe. Spiller liksom ingen rolle i hvilken retning fra banen det er, bare vi kan slippe med en halvtime til tre kvarters kjøring.

Gjest Anonymous
Skrevet

Rødtangen camping ligger ved Holmsbu og Homansberget camping ligger i Svelvik. Begge har fin beliggenhet ved fjorden. Begge stedene ligger nok nesten 45 min fra Lyngåsbanen. Rica Park hotell i Drammen har sentral og fin beliggenhet, men er selvsagt dyrere. Synd at Drammen camping ikke hadde flere hytter. Det hadde nok vært det beste alternativet. Hvis dere ikke finner annen overnatting så kan dere gjerne låne barnerommet vårt. Enkelt her, men sentralt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Oslo ligger jo også bare 40 min fra Drammen. Der er det jo sikkert også mange overnattingsmuligheter.

Gjest Tabby
Skrevet

Tusen takk for så mange svar! :D Jeg ble kjempeglad. Jeg ringte til Rødtangen camping nå og fikk en 4 mannshytte som ikke vil koste oss mer enn 220 kr for natta. Det var også en strand der og vi kunne få ta med en engangsgrill, så da blir det tur på oss! :sjarmor: Jeg gleder meg masse! Tusen takk for hjelpen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...