tiril123 Skrevet 18. januar 2014 #1 Skrevet 18. januar 2014 (endret) Hei. Spørsmålene mine går til de som har operert bort mandlene i voksen alder. Det jeg lurer på er hvor lenge etter operasjonen "hullene" i halsen ble tettet igjen? Det andre spørsmålet er som følger: Jeg er på dag 10 etter operasjonen og det høres fremdeles ut som jeg har en "potet" i halsen når jeg snakker. Når vil stemmen bli normal igjen? Takk for svar Endret 18. januar 2014 av tiril123
Muscae Skrevet 18. januar 2014 #2 Skrevet 18. januar 2014 Hullene husker jeg ikke. Mine var betente i to uker, og grodde fint etter det. Stemmen ble dessverre aldri som før. Alle syntes jeg hørtes ut som en smurf etter operasjonen.
tiril123 Skrevet 18. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2014 Men når du sier at stemmen aldri ble som før...du mener vell ikke at den "potetstemmen" ikke går bort?
Sillicious Skrevet 18. januar 2014 #4 Skrevet 18. januar 2014 Jeg hadde potet-i-halsen stemme før operasjonen, men den forsvant med en gang de var borte. Men jeg klarte ikke å snakke før om 3 uker etter operasjonen da, fikk kraftig infeksjon. Men stemmen min er annerledes ja, men bedre. Hehe :-D
Muscae Skrevet 18. januar 2014 #5 Skrevet 18. januar 2014 Nei, har ikke potet i halsen, men jeg fikk lysere stemme etter operasjonen, og den har jeg beholdt.
tiril123 Skrevet 19. januar 2014 Forfatter #6 Skrevet 19. januar 2014 Hva med "hullene"? Noen som har erfaring og som husker når de begynte å tette seg igjen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå