Gå til innhold

Mann: 166 cm, 70 kg

Fremhevede innlegg

Skrevet

haha for ei pingle du er

Anonymous poster hash: ea093...5b9
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er kvinne 166, og veier 72 kilo. Har helt flat mage, ingen sideflesk, fine pupper men litt mer rumpe og lår. Kroppen min får bare skryt, og jeg trives i den. Hadde ikke dødd av å gå ned noen kilo, men gidder ikke stresse med det liksom. Jeg trener 4 ganger i uken, og spiser ca det jeg vil av mat ( aldri snop osv )!

Det kommer vel sikkert ann på hvor kiloene ligger. Så er litt vanskelig å svare på, men i utgangspunktet nei! :)

Anonymous poster hash: 20aaf...d97

Ikke så mange fine steder de kan sitte på en mann da.

Anonymous poster hash: bf440...0ba

• Liker 1
Skrevet

Det hørtes ikke for lite ut, hvert fall. Spørs helt på hvor mye muskler du har.

Anonymous poster hash: 6fbab...e1c
Gjest Katten.
Skrevet

Ikke så mange fine steder de kan sitte på en mann da. Anonymous poster hash: bf440...0ba

Muskler veier mye mer enn fett :)

Skrevet

Det kan være en veldig bra vekt, umulig å si uten bilde. Selv er jeg 176 og 72kg og jeg er ikke så veldig tynn. Men jeg trener ikke vekter, kun 10-13 timer kondisjon i uka. Er mann. Men er du mer riktig bygd enn meg kan 166/70kg være dødsbra!

Anonymous poster hash: fc8e5...9a3

Trener ikke kondisjon, men trener mye med vekter. Baseløft (benk, militærløft, knebøy, militær) etc.

Anonymous poster hash: b139b...d82

Skrevet

Du bør bli høyere.

Anonymous poster hash: d51ee...0cf
  • Liker 2
Skrevet

Er det muskler eller fett? 70 kg høres mye ut for en på 166, i hvert fall hvis det ikke er bare muskler.

Anonymous poster hash: 0f9c7...8a6

1.66 og 70 kg - synes det må være såpass, på en mann. Er man totalt utrent og dvask, er det jo én ting. Men hvis det er slik du sier, at du er relativt godt trent, synes jeg vekten din høres helt kurant ut.

Jeg er 1.67 og veier 64 (mao normalvektig kvinne), ikke unaturlig at en mann har tyngre benbygning og dermed veier litt mer.

Anonymous poster hash: 48f4f...14b

Skrevet

Jeg synes det er "artig" at dere jenter sier hva dere veier, men har dere tenkt på hvor mye puppene deres veier? Det kan ikke sammenlignes.

Anonymous poster hash: e77c2...065
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er 1.67 og veier 64 (mao normalvektig kvinne), ikke unaturlig at en mann har tyngre benbygning og dermed veier litt mer.

I mine øyne veier du nok litt for mye til å være kvinne. Men det er min mening.

Skrevet

I mine øyne veier du nok litt for mye til å være kvinne. Men det er min mening.

Seriøst?? Jeg er 43 år. Jeg er slankere enn gjennomsnittet av jevnaldrende kvinner jeg ser rundt meg. Så skal jeg altså veie for mye? Gale, gale verden. :)

• Liker 2
Skrevet

1.67/64 hadde ikke vært "mye" på en 24-åring, heller.

Anonymous poster hash: 2a913...73f
Skrevet

Med mye muskler er det sikkert en fin vekt. Er du utrent, så høres det ut som at du kan gå ned noen kg. Men da er jeg veldig tynn selv og det har kanskje noe å si. Ca 182 cm og kanskje 65 kg.

Anonymous poster hash: b10cc...318
Skrevet

Jeg synes det er "artig" at dere jenter sier hva dere veier, men har dere tenkt på hvor mye puppene deres veier? Det kan ikke sammenlignes.

Anonymous poster hash: e77c2...065

Tja… Kanskje 2 x 200 gram?

Anonymous poster hash: 2a913...73f

Skrevet

1.66 og 70 kg - synes det må være såpass, på en mann. Er man totalt utrent og dvask, er det jo én ting. Men hvis det er slik du sier, at du er relativt godt trent, synes jeg vekten din høres helt kurant ut.

Du går på den myten du også ja?

Jeg er 1.95ish og mine bein veier mindre enn 4kg totalt... Og det er normalen. Du har antageligvis rundt/under 3.5 kg beinmasse.

Enjoy the facts.

Skrevet

Jeg veier nå over hundre kilo, men ser sunnere ut enn når jeg veide under nitti.

Verden er ikke delt inn i enkle svar og grunne sannheter.

Tviler. Bilde?

Anonymous poster hash: ae829...922

Skrevet

Seriøst?? Jeg er 43 år. Jeg er slankere enn gjennomsnittet av jevnaldrende kvinner jeg ser rundt meg. Så skal jeg altså veie for mye? Gale, gale verden. :)

På en 43-åring er det ok, men man skal ikke veie mer er man kvinne imo. Er veldig enkelt å slanke seg. :)

Gjest Katten.
Skrevet

Tviler. Bilde? Anonymous poster hash: ae829...922

Fettprosenten er så vidt høyere, men muskelmassen har økt betraktelig.

Skrevet

Tviler. Bilde?

Anonymous poster hash: ae829...922

Dette er så vanlig at det virker litt tåpelig å spørre etter dokumentasjon. Kjæresten min gikk opp 20 kg over noen år, da han begynte å trene, gikk fra tynn til velbygd, og ser fantastisk ut nå.

Anonymous poster hash: d51ee...0cf

Skrevet

Du går på den myten du også ja?

Jeg er 1.95ish og mine bein veier mindre enn 4kg totalt... Og det er normalen. Du har antageligvis rundt/under 3.5 kg beinmasse.

Enjoy the facts.

Ok, mer muskler, da. Alle menn jeg har møtt på min høyde har i hvertfall vært tyngre enn meg, og da har verken jeg eller dem sett tynne/tjukke ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...