Gå til innhold

Vitne til liten bilulykke, blir jeg kontaktet?


Gjest smooch

Anbefalte innlegg

Heisann!

Var i et knøttlite trafikkuhell her om dagen. Kjæresten og jeg var på butikken og hadde akkurat satt oss inn i bilen for å kjøre da en veldig uheldig gutt skled rett i oss med sin bil. Kjæresten hadde ikke skrudd på tenninga da dette skjedde, så vi var jo enda parkert. Det var jo han andre sin skyld stakkar, så han satt alt ansvar på seg selv.

Men det jeg lurer på; jeg ble skrevet opp som vitne. Vil jeg bli kontaktet på noen måte eller er det bare i tilfelle det blir uenigheter/uklarheter? Da må jeg jo passe på å være tilgjengelig i så fall, så derfor lurer jeg.

Noen som vet?

Endret av smooch
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du blir kun kontaktet hvis de blir uenigheter, men siden dere sto parkert da han skled inn i dere så burde de ikke være noe spørsmål om hvem som har skylden :)



Anonymous poster hash: 58f44...abb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Heisann!

Var i et knøttlite trafikkuhell her om dagen. Kjæresten og jeg var på butikken og hadde akkurat satt oss inn i bilen for å kjøre da en veldig uheldig gutt skled rett i oss med sin bil.. Det var jo han sin skyld stakkar, så han satt alt ansvar på seg selv.

Men det jeg lurer på; jeg ble skrevet opp som vitne. Vil jeg bli kontaktet på noen måte eller er det bare i tilfelle det blir uenigheter/uklarheter? Da må jeg jo passe på å være tilgjengelig i så fall, så derfor lurer jeg.

Noen som vet?

Dere fylte vel ut skadeskjema og underskrev det i fellesskap? Hvis begge parter har samme oppfatning av hva som skjedde, blir du neppe kontaktet. Det blir i tilfelle av forsikringsselskapene deres. Politiet kommer ikke inn i bildet, hvis det var det du tenkte på. Det er bare ved personskade.

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...