Gå til innhold

Ulempe at jeg er så trang?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente på 19, som mista jomfrudommen for ca 6mnd siden. Etter det har jeg hatt sex jevnlig, i noen perioder hver dag. Tingen er at jeg fortsatt er veldig trang, til tross for at jeg har hatt mye sex nå og er våt under sex. Det tar en del tid for gutter å komme inn, og i hvertfall for å komme helt inn må de jobbe en del, og til og med da får jeg høre at jeg er så trang..

Er litt bekymret for at dette er noe gutter finner litt irriterende eller hva skal man si..."uerfarent"? Er det noen som ser på det at jenta er trang som negativt?

Anonymous poster hash: a7d22...8c0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenter er ikke "trange", kroppen er elastisk, uansett hva.

To stillinger jeg kan tenke for meg.

1: Ikke våt nok :)

2: Du er anspent.

Anonymous poster hash: 85c13...0e4
Skrevet

Jenter er ikke "trange", kroppen er elastisk, uansett hva.

To stillinger jeg kan tenke for meg.

1: Ikke våt nok :)

2: Du er anspent.

Våt nok er jeg definitivt. Ikke er jeg anspent heller, ettersom jeg føler meg helt komfortabel med partner:)

Gjest Bringebær55
Skrevet

Aldri hatt det på problemet selv, men kan ikke se for meg at en mann heller skulle ønske at du var vid.

Men hvis alt som skal til er tid, så er vel ikke det så ille? Er det derimot slik at det er så trangt at det blir vondt/ubehagelig for deg ville jeg oppsøkt lege.

Skrevet

Har bare fått høre at det er deilig at jeg så trang.

Anonymous poster hash: 2a9c3...023
  • Liker 1
Skrevet

Aldri hatt det på problemet selv, men kan ikke se for meg at en mann heller skulle ønske at du var vid.

Men hvis alt som skal til er tid, så er vel ikke det så ille? Er det derimot slik at det er så trangt at det blir vondt/ubehagelig for deg ville jeg oppsøkt lege.

Det blir vondt/ubehagelig for meg hvis vi har veldig lenge sex, og dette flere dager på rad...da blir jeg veldig sår. Men dette er vel vanlig for alle.

Gjest Bringebær55
Skrevet

Det blir vondt/ubehagelig for meg hvis vi har veldig lenge sex, og dette flere dager på rad...da blir jeg veldig sår. Men dette er vel vanlig for alle. Anonymous poster hash: a7d22...8c0

Langvarig sex og sex ofte kan gjøre hvem som helst såre (litt avhengig av sexen så klart)

Tenkte mer på penetreringen.

Skrevet

Langvarig sex og sex ofte kan gjøre hvem som helst såre (litt avhengig av sexen så klart)

Tenkte mer på penetreringen.

Nja, ikke vondt, kjennes bare "trangt" ut..vet ikke hvordan jeg skal forklare det..

Skrevet

.

Skrevet

Så med deg ts...så trenger ikke rumpehull-mennene å savne sin fetisj. Siden musen din er trangt som et rumpehull?

Anonymous poster hash: f23f6...771
Skrevet

Så med deg ts...så trenger ikke rumpehull-mennene å savne sin fetisj. Siden musen din er trangt som et rumpehull?

Anonymous poster hash: f23f6...771

Skulle det være morsomt eller noe?

• Liker 1
Gjest Blanchefleur
Skrevet

Jeg er ei jente på 19, som mista jomfrudommen for ca 6mnd siden. Etter det har jeg hatt sex jevnlig, i noen perioder hver dag. Tingen er at jeg fortsatt er veldig trang, til tross for at jeg har hatt mye sex nå og er våt under sex. Det tar en del tid for gutter å komme inn, og i hvertfall for å komme helt inn må de jobbe en del, og til og med da får jeg høre at jeg er så trang..

Er litt bekymret for at dette er noe gutter finner litt irriterende eller hva skal man si..."uerfarent"? Er det noen som ser på det at jenta er trang som negativt?

Ja, de liker ikke litt god, gammeldags friksjon. Får håpe de ikke har blitt skikkelig sinna da!

Gjest Blanchefleur
Skrevet

Anonymous poster hash: f23f6...771 [/acronym

98 % av alle menn har altså en rumpehull-fetisj nå?

• Liker 1
Skrevet

98 % av alle menn har altså en rumpehull-fetisj nå?

Hvor fikk du 98% fra? Morra di?

Skrevet

Er hans penis veldig tykk? Det er ikke sikkert det vil være like vanskelig med andre menn.

Man hører gjerne mer klaging over at jenter er for vide enn for trange.

Har du prøvd et godt glidemiddel? Selv om du blir våt, så kan et gldemiddel hjelpe. Når du blir sår så må dere ta en pause. Sex skal tross alt være en glede for dere begge.

Gjest Blanchefleur
Skrevet

Jenter er ikke "trange"

Har du testet alle jenter? Jo, noen er trangere enn andre.

• Liker 4
Gjest Blanchefleur
Skrevet

Hvor fikk du 98% fra? Morra di?

Alle menn digger analen. Minus de komplett aseksuelle, mulig jeg tok hardt i mtp dem, jeg kan kanskje redusere det til 1 %

Skrevet

Er hans penis veldig tykk? Det er ikke sikkert det vil være like vanskelig med andre menn.

Man hører gjerne mer klaging over at jenter er for vide enn for trange.

Har du prøvd et godt glidemiddel? Selv om du blir våt, så kan et gldemiddel hjelpe. Når du blir sår så må dere ta en pause. Sex skal tross alt være en glede for dere begge.

Penisen hans er helt normal både når det gjelder lengde og tykkelse...Har ikke prøvd glidemiddel ettersom at jeg blir såpass våt..kan prøve da:)

TS

Skrevet

Ja, de liker ikke litt god, gammeldags friksjon. Får håpe de ikke har blitt skikkelig sinna da!

For noe tull. Menn trenger friksjon for å komme, det er derfor det blir problemer når skjeden er for vid.

Skrevet

Alle menn digger analen. Minus de komplett aseksuelle, mulig jeg tok hardt i mtp dem, jeg kan kanskje redusere det til 1 %

Hahahah, røsk meg i fletta. Har du lugget med alle menn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...