AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #1 Skrevet 18. januar 2014 Jeg er ei jente på 19, som mista jomfrudommen for ca 6mnd siden. Etter det har jeg hatt sex jevnlig, i noen perioder hver dag. Tingen er at jeg fortsatt er veldig trang, til tross for at jeg har hatt mye sex nå og er våt under sex. Det tar en del tid for gutter å komme inn, og i hvertfall for å komme helt inn må de jobbe en del, og til og med da får jeg høre at jeg er så trang.. Er litt bekymret for at dette er noe gutter finner litt irriterende eller hva skal man si..."uerfarent"? Er det noen som ser på det at jenta er trang som negativt? Anonymous poster hash: a7d22...8c0
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #2 Skrevet 18. januar 2014 Jenter er ikke "trange", kroppen er elastisk, uansett hva. To stillinger jeg kan tenke for meg. 1: Ikke våt nok 2: Du er anspent. Anonymous poster hash: 85c13...0e4
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #3 Skrevet 18. januar 2014 Jenter er ikke "trange", kroppen er elastisk, uansett hva. To stillinger jeg kan tenke for meg. 1: Ikke våt nok 2: Du er anspent. Anonymous poster hash: 85c13...0e4 Våt nok er jeg definitivt. Ikke er jeg anspent heller, ettersom jeg føler meg helt komfortabel med partner:) Anonymous poster hash: a7d22...8c0
Gjest Bringebær55 Skrevet 18. januar 2014 #4 Skrevet 18. januar 2014 Aldri hatt det på problemet selv, men kan ikke se for meg at en mann heller skulle ønske at du var vid. Men hvis alt som skal til er tid, så er vel ikke det så ille? Er det derimot slik at det er så trangt at det blir vondt/ubehagelig for deg ville jeg oppsøkt lege.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #5 Skrevet 18. januar 2014 Har bare fått høre at det er deilig at jeg så trang. Anonymous poster hash: 2a9c3...023 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #6 Skrevet 18. januar 2014 Aldri hatt det på problemet selv, men kan ikke se for meg at en mann heller skulle ønske at du var vid. Men hvis alt som skal til er tid, så er vel ikke det så ille? Er det derimot slik at det er så trangt at det blir vondt/ubehagelig for deg ville jeg oppsøkt lege. Det blir vondt/ubehagelig for meg hvis vi har veldig lenge sex, og dette flere dager på rad...da blir jeg veldig sår. Men dette er vel vanlig for alle. Anonymous poster hash: a7d22...8c0
Gjest Bringebær55 Skrevet 18. januar 2014 #7 Skrevet 18. januar 2014 Det blir vondt/ubehagelig for meg hvis vi har veldig lenge sex, og dette flere dager på rad...da blir jeg veldig sår. Men dette er vel vanlig for alle. Anonymous poster hash: a7d22...8c0 Langvarig sex og sex ofte kan gjøre hvem som helst såre (litt avhengig av sexen så klart) Tenkte mer på penetreringen.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #8 Skrevet 18. januar 2014 Langvarig sex og sex ofte kan gjøre hvem som helst såre (litt avhengig av sexen så klart) Tenkte mer på penetreringen. Nja, ikke vondt, kjennes bare "trangt" ut..vet ikke hvordan jeg skal forklare det.. Anonymous poster hash: a7d22...8c0
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #10 Skrevet 18. januar 2014 Så med deg ts...så trenger ikke rumpehull-mennene å savne sin fetisj. Siden musen din er trangt som et rumpehull? Anonymous poster hash: f23f6...771
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #11 Skrevet 18. januar 2014 Så med deg ts...så trenger ikke rumpehull-mennene å savne sin fetisj. Siden musen din er trangt som et rumpehull? Anonymous poster hash: f23f6...771 Skulle det være morsomt eller noe? Anonymous poster hash: a7d22...8c0 1
Gjest Blanchefleur Skrevet 18. januar 2014 #12 Skrevet 18. januar 2014 Jeg er ei jente på 19, som mista jomfrudommen for ca 6mnd siden. Etter det har jeg hatt sex jevnlig, i noen perioder hver dag. Tingen er at jeg fortsatt er veldig trang, til tross for at jeg har hatt mye sex nå og er våt under sex. Det tar en del tid for gutter å komme inn, og i hvertfall for å komme helt inn må de jobbe en del, og til og med da får jeg høre at jeg er så trang.. Er litt bekymret for at dette er noe gutter finner litt irriterende eller hva skal man si..."uerfarent"? Er det noen som ser på det at jenta er trang som negativt? Anonymous poster hash: a7d22...8c0 Ja, de liker ikke litt god, gammeldags friksjon. Får håpe de ikke har blitt skikkelig sinna da!
Gjest Blanchefleur Skrevet 18. januar 2014 #13 Skrevet 18. januar 2014 Så med deg ts...så trenger ikke rumpehull-mennene å savne sin fetisj. Siden musen din er trangt som et rumpehull? Anonymous poster hash: f23f6...771 [/acronym 98 % av alle menn har altså en rumpehull-fetisj nå? 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #14 Skrevet 18. januar 2014 98 % av alle menn har altså en rumpehull-fetisj nå? Hvor fikk du 98% fra? Morra di? Anonymous poster hash: a7d22...8c0
Hulderen Skrevet 18. januar 2014 #15 Skrevet 18. januar 2014 Er hans penis veldig tykk? Det er ikke sikkert det vil være like vanskelig med andre menn. Man hører gjerne mer klaging over at jenter er for vide enn for trange. Har du prøvd et godt glidemiddel? Selv om du blir våt, så kan et gldemiddel hjelpe. Når du blir sår så må dere ta en pause. Sex skal tross alt være en glede for dere begge.
Gjest Blanchefleur Skrevet 18. januar 2014 #16 Skrevet 18. januar 2014 Jenter er ikke "trange" Anonymous poster hash: 85c13...0e4 Har du testet alle jenter? Jo, noen er trangere enn andre. 4
Gjest Blanchefleur Skrevet 18. januar 2014 #17 Skrevet 18. januar 2014 Hvor fikk du 98% fra? Morra di? Anonymous poster hash: a7d22...8c0 Alle menn digger analen. Minus de komplett aseksuelle, mulig jeg tok hardt i mtp dem, jeg kan kanskje redusere det til 1 %
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #18 Skrevet 18. januar 2014 Er hans penis veldig tykk? Det er ikke sikkert det vil være like vanskelig med andre menn. Man hører gjerne mer klaging over at jenter er for vide enn for trange. Har du prøvd et godt glidemiddel? Selv om du blir våt, så kan et gldemiddel hjelpe. Når du blir sår så må dere ta en pause. Sex skal tross alt være en glede for dere begge. Penisen hans er helt normal både når det gjelder lengde og tykkelse...Har ikke prøvd glidemiddel ettersom at jeg blir såpass våt..kan prøve da:) TS Anonymous poster hash: a7d22...8c0
Hulderen Skrevet 18. januar 2014 #19 Skrevet 18. januar 2014 Ja, de liker ikke litt god, gammeldags friksjon. Får håpe de ikke har blitt skikkelig sinna da! For noe tull. Menn trenger friksjon for å komme, det er derfor det blir problemer når skjeden er for vid.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #20 Skrevet 18. januar 2014 Alle menn digger analen. Minus de komplett aseksuelle, mulig jeg tok hardt i mtp dem, jeg kan kanskje redusere det til 1 % Hahahah, røsk meg i fletta. Har du lugget med alle menn? Anonymous poster hash: a7d22...8c0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå