AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #1 Skrevet 18. januar 2014 Jeg og og foreldrene mine har tenkt oss en plass siste 1 - 1 1/2 uken av sommerferien (august), og trenger tips. Vil til en storby, men samtidig en plass med strand, helst i europa. Hadde satt kjempestor pris på tips og hjelp! Har sett litt på Barcelona, men vil ha flere alternativer Anonymous poster hash: b9066...b88
caroprins Skrevet 18. januar 2014 #2 Skrevet 18. januar 2014 Nice, Cannes , Antibes ,Alcudia, Rhodos, Las Palmas, Palma de Mallorca, Rethymnon Alle er byer med Strand . De tre første er i Frankrike og ligger på den franske Riviera. Alcudia er på Mallorca Rhodos er Gresk, Las Palmas er på Grand Canaria, Palma er på Mallorca og Rethymnon er på Kreta. Jeg har vært alle disse stedene og synes alle er fine byer på hver sin måte. Hva man velger kommer også litt ann på hvilket prisnivå man vil legge seg på og hva man ønsker å gjøre dit man skal.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #3 Skrevet 19. januar 2014 et godt alternativ til barcelona er valencia <3 Anonymous poster hash: af418...a8a
Gjest Gjest_Piiiip Skrevet 19. januar 2014 #4 Skrevet 19. januar 2014 Barcelona kan virkelig anbefales.
Gjest Blomst83 Skrevet 19. januar 2014 #5 Skrevet 19. januar 2014 I tilegg til Barcelona som du allerede er inne på vil jeg virkelig anbefale Palma. Da har du jo playa de Palma en kort busstur unna.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå