AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #1 Skrevet 18. januar 2014 Jeg har plutselig fått meg en utvendig hemoroide som er kjempeplagsom. Den kom for et par dager siden. Går slike bort av seg selv, eller er man nødt til å gå til legen? Har hatt innvendige som har vært plagsomme før, men de roet seg av seg selv. Aldri vært hos legen for dette før og vil helst ikke (ikke fordi jeg er flau, men jeg har "mast nok" på han i det siste, dessuten vil jeg helst slippe å bli kuttet i). Erfaringer?Anonymous poster hash: 6b1a9...1d8
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #2 Skrevet 18. januar 2014 Jeg fikk utvendig for noen år siden, den kunne gå tilbake en stund så kom den igjen. Veldig irriterende, da jeg til tider kan bli veldig sår Har ikke tatt det opp med legen, men burde nok gjort det, i og med at jeg har hatt det så lenge. Anonymous poster hash: 73c92...e95
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #3 Skrevet 18. januar 2014 Jeg fikk utvendig for noen år siden, den kunne gå tilbake en stund så kom den igjen. Veldig irriterende, da jeg til tider kan bli veldig sår Har ikke tatt det opp med legen, men burde nok gjort det, i og med at jeg har hatt det så lenge.Anonymous poster hash: 73c92...e95 OK, så den vil ikke være sånn for alltid? Det var godt! Jeg går nok til legen etter hvert. Men som sagt så har jeg vært der så mye i det siste Så jeg venter litt. Mange som har det, forresten. Jobber på sykehus ved siden av studiene, så jeg ser hvor mange som faktisk kommer innom for slikt. Ca. 50% av pasientene på gastro er der for hemoroider, vil jeg anslå. Så legene får se ganske mange av dem i løpet av en poliklinikkdag, hehe Anonymous poster hash: 6b1a9...1d8
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #4 Skrevet 18. januar 2014 Vel, det er jo også slik at det kan være en del av tarmen som vrenger seg ut, og ikke "bare" en hemoroide... Man må bare dytte den inn igjen. Anonymous poster hash: f7531...f64
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #5 Skrevet 18. januar 2014 Vel, det er jo også slik at det kan være en del av tarmen som vrenger seg ut, og ikke "bare" en hemoroide... Man må bare dytte den inn igjen. Anonymous poster hash: f7531...f64 Sant nok. Tror ikke det er det. Er en klump hvor noe av den kan dyttes inn, men mesteparten sitter fast på utsiden.Anonymous poster hash: 6b1a9...1d8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå