Frk.K Skrevet 18. januar 2014 #3 Skrevet 18. januar 2014 Dette her er vel en ny måte å samle sperm fra oksene slik at de kan inseminere kvigene i etter tid, vil jeg tro.
Frk.K Skrevet 18. januar 2014 #5 Skrevet 18. januar 2014 Hvorfor postes dette på kvinneguiden? Vet ikke, kanskje TS også ville ha et svar på hva det kunne være eller se hvordan folk reagerte på det? Jeg synes og det er merkelig å poste noe slikt, uansett hvor man hadde postet det.
Vasilisa Skrevet 18. januar 2014 #6 Skrevet 18. januar 2014 Vet ikke, kanskje TS også ville ha et svar på hva det kunne være eller se hvordan folk reagerte på det? Jeg synes og det er merkelig å poste noe slikt, uansett hvor man hadde postet det. Greit nok å poste det hvis han hadde hatt en forklaring under, men bare å skrive "Ja.." i tittelen er vel ikke helt ideelt..
Frk.K Skrevet 18. januar 2014 #7 Skrevet 18. januar 2014 Greit nok å poste det hvis han hadde hatt en forklaring under, men bare å skrive "Ja.." i tittelen er vel ikke helt ideelt.. Du har ett poeng.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #8 Skrevet 18. januar 2014 Hva i?! Anonymous poster hash: 48a5a...fc7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå