AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #1 Skrevet 18. januar 2014 Skal den da ut ut lørdag om 3 uker, eller om 21 dager som er fredag? Første gang jeg prøver, ikke brukt hormonprevensjon på over 12 år, er med skrekkblandet fryd jeg prøver nå. Er livredd migrene, vektøkning og andre skumle bivirkninger......men prøver den ut og ser. Anonymous poster hash: 22d2b...3f7
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #2 Skrevet 18. januar 2014 Skal den da ut ut lørdag om 3 uker, eller om 21 dager som er fredag? Første gang jeg prøver, ikke brukt hormonprevensjon på over 12 år, er med skrekkblandet fryd jeg prøver nå. Er livredd migrene, vektøkning og andre skumle bivirkninger......men prøver den ut og ser. Anonymous poster hash: 22d2b...3f7 Lørdag om tre uker. Dette med bivirkninger er veldig individuelt, men jeg fikk ikke en eneste en! Derfor er jeg så utrolig fornøyd med Nuvaring. Lykke til! Anonymous poster hash: a247b...09f
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #3 Skrevet 18. januar 2014 Googlet og kom over en gruppe på facebook der de fraråder Nuvaring på det sterkeste :O Der 2 jenter døde etter bruk, friske og unge jenter. De fikk blodpropp. Huff, nei nå ble jeg skremt. Anonymous poster hash: 22d2b...3f7
Sillicious Skrevet 18. januar 2014 #4 Skrevet 18. januar 2014 Det sier de jo om ppiller og c-vitaminer også. Ikke tenk på det. :-D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå