Alina X Skrevet 18. januar 2014 #21 Skrevet 18. januar 2014 Håper han skjønner nå at han BER om å bli voldtatt der han sitter og viser seg frem! Han trygler om å få en baseballkølle kjørt langt oppi ræva slik som han kler seg! Billig hore er han også..... Oh the irony..... 5
makkapakka Skrevet 18. januar 2014 #23 Skrevet 18. januar 2014 Helt sant, jeg ser først på tissen så på utseende.. 1
Gjest Inferno Skrevet 18. januar 2014 #24 Skrevet 18. januar 2014 (endret) Helt sant, jeg ser først på tissen så på utseende.. Ikke lommeboka?! Endret 18. januar 2014 av Inferno
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #25 Skrevet 18. januar 2014 Det var det dårligste eksempelet TS :D Det er jo det minst grisete man kan gjøre, og det mest naturlige ifølge biologien vår.. prøv heller med andre eksempler Anonymous poster hash: f3e00...bd2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #26 Skrevet 18. januar 2014 De gangene jeg ser på skrittet til en mann er det ikke fordi det er å digg å se kontorene av pikken hans, det er mer som en "ehh.. det der så bare rart ut", på samme måte som jeg ville sett på en mann med rosa onepiece. Altså ikke seksuelt. Mer som en ulykke hvor man ikke klarer å ikke se. Anonymous poster hash: 19d77...497 2
makkapakka Skrevet 18. januar 2014 #27 Skrevet 18. januar 2014 Ikke lommeboka?! jo det glemte jeg først på tissen så på lommeboka så på utseende 1
Mike Waters Skrevet 18. januar 2014 #28 Skrevet 18. januar 2014 De gangene jeg ser på skrittet til en mann er det ikke fordi det er å digg å se kontorene av pikken hans, det er mer som en "ehh.. det der så bare rart ut", på samme måte som jeg ville sett på en mann med rosa onepiece. Altså ikke seksuelt. Mer som en ulykke hvor man ikke klarer å ikke se. Anonymous poster hash: 19d77...497 Vennligst fortell meg at du aldri har sett en mann i rosa one-piece!? pretty please with sugar on top!
Gjest Corto Maltese Skrevet 18. januar 2014 #29 Skrevet 18. januar 2014 Så kvinner er like syke og perverse som menn............Jeg kan ikke helt se hva jeg skal bli overrasket over. 1
miramis Skrevet 18. januar 2014 #30 Skrevet 18. januar 2014 Selvfølgelig merker folk dette når han går med en gigantisk bul i buksen. Akkurat som både menn og kvinner hadde reagert hvis f.eks. en dame med helt enorme pupper hadde komt inn.
Hottrio Skrevet 19. januar 2014 #31 Skrevet 19. januar 2014 Håper han skjønner nå at han BER om å bli voldtatt der han sitter og viser seg frem! Han trygler om å få en baseballkølle kjørt langt oppi ræva slik som han kler seg! Billig hore er han også..... Oh the irony..... Ho ho... Kan hende det er nettopp det han liker??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå