AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #1 Skrevet 18. januar 2014 Er det bare jeg som blir usikker på meg selv etter jeg har hatt sex med en ny fyr? Nå skal det sies at jeg var ganske full, vet ikke om han var like beruset som meg, og at jeg derfor ikke husker akkurat hva som skjedde.. Ser for meg det værste, tviler på at jeg var super i sengen den kvelden Bryr dere gutter dere veldig, eller tror dere jeg fortsatt har en sjans på han duden her? Vi har snakket i ettertid da.. Anonymous poster hash: 152f6...54c
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #2 Skrevet 18. januar 2014 Hva er "post sex"? Er det sex med posten, eller mener du ETTER sex? Helt greit å ha sex med en postmann altså.Anonymous poster hash: c5d47...22b 1
Gjest LongJohnson Skrevet 18. januar 2014 #3 Skrevet 18. januar 2014 Så lenge folk er avhengige av å drikke seg dritings for å ha sex med noen, er det nok ikke uvanlig at sex og usikkerhet går hånd i hånd.
Vasilisa Skrevet 18. januar 2014 #4 Skrevet 18. januar 2014 Hva er "post sex"? Er det sex med posten, eller mener du ETTER sex? Helt greit å ha sex med en postmann altså.Anonymous poster hash: c5d47...22b Pre-sex = før sex Post-sex = etter sex Lærte på Grey's anatomy! Pre-op, post-op :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå