AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #1 Skrevet 17. januar 2014 Litt info om meg først, om det har noe å si: -Har gått på Cerazette i snart to år, og har ikke hatt mensen noen gang etter jeg startet på de. -Har slitt med sur og brunlig utflod de siste ukene. De siste dagene har utfloden vært hvit, men lukter fortsatt rart. I dag da jeg tørket meg, var det slim (utflod sikkert) og blod på papiret, helt rødt blod. Jeg synes det er rart fordi jeg ikke har hatt mensen pga. Cerazette-pillen. Kan det ha sammenheng med den rare utfloden (kanskje en infeksjon eller betennelse? Jeg har ikke vondt, og det klør heller ikke), eller kan det være noe annet? Jeg blør enda, det er rødt blod i truseinnlegget, men ikke mye om gangen, men det har vært blod i truseinnlegget i hele dag. Det er ikke som å ha mensen, men kan det være det? Nå etter snart to år uten? Anonymous poster hash: 237a2...f82
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #2 Skrevet 17. januar 2014 Mensen kommer om du vil eller ikke. Jeg går på cerazette selv, å jeg får alltid mensen ihvertfall hver 3 mnd om jeg har "kontrollert" an vekk de siste 2.. Men som regel så får jeg "blødning" som varer i alt fra 1 til noen dager. Anonymous poster hash: b586f...826
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #3 Skrevet 17. januar 2014 Mensen kommer om du vil eller ikke. Jeg går på cerazette selv, å jeg får alltid mensen ihvertfall hver 3 mnd om jeg har "kontrollert" an vekk de siste 2.. Men som regel så får jeg "blødning" som varer i alt fra 1 til noen dager. Anonymous poster hash: b586f...826 Det er jo mange som mister mensen helt på Cerazette, og går i årevis uten å få mensen. Så skjønner ikke hva som skjer nå. Jeg har ikke menssmerter, jeg blør ikke mye...hm. Det er noe muffins med det her. Vurderer å gå til lege snart Hva mener du med å ha kontrollert vekk de siste to? Anonymous poster hash: afae3...6cc
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #4 Skrevet 17. januar 2014 Jeg fikk aldri mensen på Cerazette men fikk en og annen liten blødning eller dært med brun utflod. Noen ganger varte det et par dager. Det er normalt på Cerazette. Men at den vanlige, fargeløse utfloden lukter rart kan være verdt å sjekke ut sånn i tilfelle. Anonymous poster hash: 3436f...f72
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #5 Skrevet 17. januar 2014 Det er jo mange som mister mensen helt på Cerazette, og går i årevis uten å få mensen. Så skjønner ikke hva som skjer nå. Jeg har ikke menssmerter, jeg blør ikke mye...hm. Det er noe muffins med det her. Vurderer å gå til lege snart Hva mener du med å ha kontrollert vekk de siste to? Anonymous poster hash: afae3...6cc Jeg mener at om jeg har klart å ta pillen på et eksakt tidspunkt hver dag, så får ikke jeg mensen. Men om jeg vingler en halvtime - time frem å tilbake fra det faste klokkeslettet så risikerer jeg mensen. Men som hun over meg sier, så får man blødninger uansett, som varer i noen dager, det kommer ikke mye, men det kommer. Anonymous poster hash: b586f...826
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2014 #6 Skrevet 13. februar 2014 Jeg har småblødd eller hatt "spotting" mer eller mindre siden jeg startet på Cerazette for ca. 6 måneder siden. Veldig frustrerende må jeg si... I januar bestemte jeg meg for å kutte ut å ta kosttilskudd, og da særlig jern, som jeg hadde fått beskjed om å ta under svangerskapet (var lettere anemisk i den perioden, hB under 11), og fortsatte å ta etter svangerskapet. Etter en måned uten ekstra kosttilskudd forsvant blødningene helt, og jeg har vært blødningsfri i snart to måneder! Lurer på om ekstra jerninntakk i form av kosttilskudd kan ha en sammenheng med blødningene. (tested negativ på graviditet, men ikke sjekket hB verdier etter at jeg sluttet med jern). Anonymous poster hash: 77533...70b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå