AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #1 Skrevet 17. januar 2014 Samboer var på aktivitetsdag med jobben, de kjørte rally. Men han var en av de uheldige som satt ved siden av i det rallybilen krasja. Bilen er totalvrak etter de kjørte i 150 kmt. Men det jeg lurer på er at han har fått seg skikkelig trøkk og høyre mage har blitt hard, mye hardere enn venstre. Han har ikke vondt nå sier han. Men jeg vil ha han på legevakt, siden vi er så unge så har vi ikke bil eller lappen. Siden det er en fredag, så er det vanskelig med å få noen til å kjøre! Familien hans bor 2 timer unna, så det er vanskelig.. Har man et grunnlag til å ringe ambulansen eller noe sånt? Har ikke penger til taxi.. Anonymous poster hash: 32faa...f62
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #2 Skrevet 17. januar 2014 Ring legevakten og hør med dem. Han burde så absolutt bli sjekket av lege, det høres ikke bra ut. Anonymous poster hash: daa43...6b5
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #3 Skrevet 17. januar 2014 Ring legevakta, dere kan få rekvisisjon. Herregud, det er jo litt rart han ikke ble sendt rett på legevakt etter noe såntAnonymous poster hash: 78338...dbf
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #4 Skrevet 17. januar 2014 Du må ringe legevakta nå. Det er sterke krefter i sving her. Rart han ikke ble sendt for sjekk. Noen skader viser seg ikke med en gang. Ja det er grunn og snakke med ambulanse. Anonymous poster hash: 3675e...681
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #5 Skrevet 18. januar 2014 TS her. Ringte legevakta og de sendte en ambulanse med engang. Tok bare 10 min så var den her. Tok røntgen og CT for å sjekke om alt var bra. Ikke noe annet enn at han hadde vannansamling i magen der han hadde vondt. Så det var ikke noe alvorlig heldigvis! Ble over natten for overvåking. Hjemme igjen nå. Anonymous poster hash: 32faa...f62 6
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #6 Skrevet 18. januar 2014 Godt at det gikk bra og at han fikk sjekka det. man vet aldri, men i kræsj så bør man alltid sjekkes når det er stor fart. God bedring til dere Anonymous poster hash: 3675e...681
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #7 Skrevet 18. januar 2014 Samboer var på aktivitetsdag med jobben, de kjørte rally. Men han var en av de uheldige som satt ved siden av i det rallybilen krasja. Bilen er totalvrak etter de kjørte i 150 kmt. Men det jeg lurer på er at han har fått seg skikkelig trøkk og høyre mage har blitt hard, mye hardere enn venstre. Han har ikke vondt nå sier han. Men jeg vil ha han på legevakt, siden vi er så unge så har vi ikke bil eller lappen. Siden det er en fredag, så er det vanskelig med å få noen til å kjøre! Familien hans bor 2 timer unna, så det er vanskelig.. Har man et grunnlag til å ringe ambulansen eller noe sånt? Har ikke penger til taxi.. Anonymous poster hash: 32faa...f62 Jeg ville også sendt samboeren min til legevakten hvis han hadde to mager! Anonymous poster hash: 66e86...a30 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #8 Skrevet 18. januar 2014 Jeg ville også sendt samboeren min til legevakten hvis han hadde to mager! Anonymous poster hash: 66e86...a30 Det la jeg ikke engang merke til at jeg hadde skrevet. Var stressa og urolig. hehe Anonymous poster hash: 32faa...f62
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #9 Skrevet 18. januar 2014 Godt at det gikk bra og at han fikk sjekka det. man vet aldri, men i kræsj så bør man alltid sjekkes når det er stor fart. God bedring til dere Anonymous poster hash: 3675e...681 Ja, han ville ikke bli med sånn egentlig. Men det er bedre å bli med å få sjekka det. For sånt kan fort bli alvorlig! Legene sa det at han har hatt veldig flaks siden bilen er helt totalvrak og den farta de hadde... Anonymous poster hash: 32faa...f62
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå