Gå til innhold

Et lite spørsmål om en vibrator!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som har denne vibratoren her? Er så usikker på om jeg vil kjøpe den, står materiale "myk plast", hvordan kjennes det ut liksom? Er den litt hard kanskje?

https://www.kondomeriet.no/produkt/fantasy-8-vibrator/30596290

Også lurte jeg på; hvilken vibrator ville dere valgt/har dere, av disse to:

https://www.kondomeriet.no/produkt/classic-vibrator-rosa/32452751

https://www.kondomeriet.no/produkt/duo-density-vibrator/9765104

Setter stoor pris på svar! Har ikke så veldig mye erfaring med leketøy..

Anonymous poster hash: 1cde1...32f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå i butikken og test.

Kjeder du deg eller?

• Liker 2
Skrevet

Kjeder du deg eller? Anonymous poster hash: 1cde1...32f

Nei. Gjør du?

Skrevet

Nei. Gjør du?

Virker sånn, siden du svarer bare for å være dust.

• Liker 3
Skrevet

Virker sånn, siden du svarer bare for å være dust. Anonymous poster hash: 1cde1...32f

Tror ikke oslom svarte sånn for å være dust, man kan faktisk gå i butikken og teste vibratorene. Ikke på seg selv selvfølgelig, men man kan ta og kjenne på de og teste ut de ulike vibratorfunksjonene hver enkelt av de har. I tillegg kan man jo få veldig god hjelp fra de som jobber der. Basert på dette er man jo mye bedre rustet til å ta et valg.

• Liker 3
Skrevet

Tror ikke oslom svarte sånn for å være dust, man kan faktisk gå i butikken og teste vibratorene. Ikke på seg selv selvfølgelig, men man kan ta og kjenne på de og teste ut de ulike vibratorfunksjonene hver enkelt av de har. I tillegg kan man jo få veldig god hjelp fra de som jobber der. Basert på dette er man jo mye bedre rustet til å ta et valg.

Javel, men jeg spurte jo ikke akkurat for at en mann skal si til meg at jeg skal teste i butikken. Jeg vil jo ha svar på det jeg lurer på, han trenger ikke svare på noe jeg ikke har spurt om. :)

Skrevet

Javel, men jeg spurte jo ikke akkurat for at en mann skal si til meg at jeg skal teste i butikken. Jeg vil jo ha svar på det jeg lurer på, han trenger ikke svare på noe jeg ikke har spurt om. :)Anonymous poster hash: 1cde1...32f

Han prøvde vel bare å hjelpe deg til å lettere kunne komme frem til et svar selv da, ettersom han var mann og mest sannsynlig ikke har noen egen erfaring med noen av alternativene dine. At han kunne svart litt mer informerende er en annen sak :).

• Liker 1
Skrevet

Han prøvde vel bare å hjelpe deg til å lettere kunne komme frem til et svar selv da, ettersom han var mann og mest sannsynlig ikke har noen egen erfaring med noen av alternativene dine. At han kunne svart litt mer informerende er en annen sak :).

Hadde ikke forventet at noen menn skulle svare, hehe. Jaja. :)

Skrevet

"Myk plast" syntes jeg hørtes litt hardt ut ja, så den ville nok jeg også gått innom butikken og kjent på før jeg kjøpte.

Av de to siste du linket så hadde jeg uten tvil tatt den hudfargede, mest fordi sånne "klitoriskilere" aldri har fungert noe godt på meg, synes bare de er i veien.

Skrevet

"Myk plast" syntes jeg hørtes litt hardt ut ja, så den ville nok jeg også gått innom butikken og kjent på før jeg kjøpte.

Av de to siste du linket så hadde jeg uten tvil tatt den hudfargede, mest fordi sånne "klitoriskilere" aldri har fungert noe godt på meg, synes bare de er i veien.

Okei, ja var det jeg også tenkte!

Tror faktisk jeg går for den hudfargede, den rosa var 22 cm ser jeg, noe som kanskje blir litt stort i tillegg.

Takk for svar! :)

Skrevet

Jeg ville ikke valgt noen av dem. Jeg syntes sexleketøy som er formet som en ekte kuk blir for rart.

Skrevet

Jeg ville ikke valgt noen av dem. Jeg syntes sexleketøy som er formet som en ekte kuk blir for rart.

Jaja, nå var det det de hadde mest utvalg av. Skjønner ikke helt hva som er så rart med det uansett, en vibrator/dildo skal jo erstatte en kuk, så hvorfor ikke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...