Gå til innhold

Hva er atarax 10 mg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fant et brett hjemme hos min kjæreste, han går så vidt jeg vet ikke på noe medisin..

Atarax 10mg står det, og er små hvite tabletter, mange i et brett.



Anonymous poster hash: dd54d...3e1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte å legge til at han tidligere har vært på rusavening og skal være rusfri..



Anonymous poster hash: dd54d...3e1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Fant et brett hjemme hos min kjæreste, han går så vidt jeg vet ikke på noe medisin..

Atarax 10mg står det, og er små hvite tabletter, mange i et brett.

Anonymous poster hash: dd54d...3e1

Sitat fra helsenorge.no:

Atarax er et legemiddel som demper kløe, og som også har angstdempende, beroligende og krampeløsende virkning uten å være vanedannende. Virkningen av Atarax inntrer vanligvis innen 30 minutter og varer i ca. 12 timer.

Atarax brukes mot kløe i forbindelse med elveblest og andre hudsykdommer som skyldes allergi. Atarax brukes også ved tilstander preget av angst og uro, i tilfeller der andre legemidler ikke kan brukes.

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å legge til at han tidligere har vært på rusavening og skal være rusfri.. Anonymous poster hash: dd54d...3e1

Det er et lett angstdempende og beroligende medikament, som også brukes mot postabstinensbetinget uro.

Det er et antihistamin, og er ikke et rusmiddel.

Anonymous poster hash: 7ddc9...788

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som det blir sagt så er det ikke avhengighetskapende og er egentlig et antihistamin som ofte brukes ved avrusning ol siden det har en lett beroligende effekt.

Jeg tok det mot elveblest og fikk verdens største hangover dagen etterpå. Men ikke alle reagerer sånn.



Anonymous poster hash: d99b4...0e2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte å legge til at han tidligere har vært på rusavening og skal være rusfri..

Anonymous poster hash: dd54d...3e1

Hydroxyzin. Allergimedisin og sovemedisin uten avhengighetspotensiale.

Anonymous poster hash: 3986a...f0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom for å svare, men ser mange har kommet meg i forkjøpet.

Kan tilføye, at hvis hukommelsen min er rett, så er 10 mg den minste dosen du får i tablettform.

Jeg bruker selv Atarax når psoriasisen min er ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk det mot angst og søvnproblemer. Vanskelig for å tro at dette er noe man ruser seg med.. Ikke noe kraftige virkninger av noe slag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er midt i en avrusning nå, og får atarax mot de værste abstinensene. Jeg går på legemiddelavrusning som følge av en kneskade m påfølgende operasjon.

Helt ufarlig med andre ord :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...