AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #1 Skrevet 17. januar 2014 Leste om en fyr som runket mandag, til han nesten kom, for så å fortsette tirsdag, til han nesten kom, for så å fortsette slik helt til søndag, der han sa at å gjøre det slik, gir den beste orgasmen. Er dette tull? Vil jo tro man ''kommer'' automatisk sånn helt plutselig, fordi orgasme/utløsning nemlig er en REFLEKS. Eller? Sunt? Anonymous poster hash: 17d16...4cf
oslom Skrevet 17. januar 2014 #2 Skrevet 17. januar 2014 Funker det for han så funker det for han. So what?
Frk.K Skrevet 17. januar 2014 #3 Skrevet 17. januar 2014 Trodde orgasme og utløsning var to vidt forskjellige ting jeg..? http://www.dagbladet.no/2012/12/08/tema/helse/samliv/klikk/24741400/
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #4 Skrevet 17. januar 2014 Haha det er ingenting spesielt med dette! Mange jenter har et problem med å komme feks, kan masturbere og ha sex og kommer ikke. Sexen avsluttes, en dusjer, går på jobb, lever og har sex igjen en annen gang, for å ikke å komme. Og en dag kommer de. Det blir ikke mer kraftig orgasme av å holde tilbake. Det er bare tull. Anonymous poster hash: 29662...95b 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #5 Skrevet 17. januar 2014 Haha det er ingenting spesielt med dette! Mange jenter har et problem med å komme feks, kan masturbere og ha sex og kommer ikke. Sexen avsluttes, en dusjer, går på jobb, lever og har sex igjen en annen gang, for å ikke å komme. Og en dag kommer de. Det blir ikke mer kraftig orgasme av å holde tilbake. Det er bare tull. Anonymous poster hash: 29662...95b Om man utsetter den flere ganger på en gang så. altså mens man ligger der å onanerer. Anonymous poster hash: c92c9...36b
FrankDrebin Skrevet 17. januar 2014 #6 Skrevet 17. januar 2014 Jeg synes det er ekstra digg de få gangene jeg har klat å holde meg noen dager, men det er ikke sikkert at alle opplever det slik.
Måndagsbarn Skrevet 18. januar 2014 #7 Skrevet 18. januar 2014 Mitt inntrykk/opplevelse var at det å utsette orgasme flere ganger gjennom samme "økt", enten det er snakk om sex eller onani, forsterker orgasmen. Å gjøre det over flere dager ville ikke hatt noen større effekt for meg personlig, men hvordan dette fungerer for andre/for gutter, er vanskeligere å si. Jeg antar at det kanskje gir mer eller sterkere utløsning, men om det også påvirker hvor god orgasmen er, blir jo en annen sak. Kanskje noen herrer som kan avkrefte/bekrefte? 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #9 Skrevet 18. januar 2014 Hva er forskjellen på orgasme og utløsning? Man får jo begge ting samtidig. Anonymous poster hash: 17d16...4cf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå