Gå til innhold

utdrikningslag i Bergen - lokale

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal arrangere utdrikningslag for min venninne i Bergen. Selv bor jeg ikke der, og er heller ikke særlig kjent i området. Det gjør det hele veldig vanskelig for meg. Håper noen her inne har noen tips til en plass vi kan være på kvelden? Hadde først tenkt på hyttetur, men etter et par google søk ser det ut som at det blir for dyrt.

Det kan godt være en plass som kan kombineres med middag, men det er ikke et must. Vi blir 10-15 stk, og det må som sagt ikke bli for dyrt (flere av de inviterte er fremdeles studenter, og jeg vil ikke betale flere tusen kr. av egen lomme da jeg legger ut ganske mye selv fra før). Det må også være en skjermet plass slik at vi kan drive med pakkelek osv. uten å bli "forstyrret" av andre fremmende. De andre deltagerne på utdrikningslaget har ikke store nok leiligheter til at vi kan ha det hjemme hos noen av de. Trenger SÅRT tips.

Anonymous poster hash: bfd7b...38b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg arrangerte utd.lag på en resturant. Der fikk vi et skjermet bord slik at vi ikke forstyrret noen. Deretter dro vi på altona (vinbar) og fikk rommet bak baren (veldig skjermet).

Anonymous poster hash: 8f769...771

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...