AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #1 Skrevet 17. januar 2014 noen som vett hvordan man lager sjokolande mosse i mikro? har sett er oppskrift med det tidligere men finner den ikke igjen.... Anonymous poster hash: b1a7e...bfe
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #2 Skrevet 19. januar 2014 Hvorfor i micro? Grunnen til at jeg spør er at det eneste som vanligvis varmes i en sjokolademousse er sjokoladen, som bare skal smeltes. Det kan du gjøre forsiktig på lav varme, noen sekunder av gangen, uavhengig av hvordan resten av oppskriften er så lenge den inneholder smeltet sjokolade. Anonymous poster hash: b060c...86d 3
outkast Skrevet 21. januar 2014 #3 Skrevet 21. januar 2014 Dette er den beste tråden jeg har sett på lenge FyFak
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #4 Skrevet 21. januar 2014 Hvorfor i micro? Grunnen til at jeg spør er at det eneste som vanligvis varmes i en sjokolademousse er sjokoladen, som bare skal smeltes. Det kan du gjøre forsiktig på lav varme, noen sekunder av gangen, uavhengig av hvordan resten av oppskriften er så lenge den inneholder smeltet sjokolade. Anonymous poster hash: b060c...86d Altså husker bare att det var sjokolande og noen andre ingredienser som sattes i mikroen å så røre om noen ganger å det ble mosse. som så sattes til avkjøling. Anonymous poster hash: b1a7e...bfe
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #5 Skrevet 21. januar 2014 Du mener kanskje sjokoladefondant eller "brownie in a cup" ? Anonymous poster hash: c81e5...94c
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #6 Skrevet 30. januar 2014 Nopp gjør nokk ikke det ;D Anonymous poster hash: b1a7e...bfe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå