Gå til innhold

Bukse med kortere bein


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Siden de fleste bukser starter på 32 i beina er det litt vannskelig å finne fine bukser. Er på leit etter mørke jeans (slim) som er maks 30 i beina. Helt enkle, tettsittende jeans uten rare greier og pynt.

Hvor kan jeg finne dette? Har funnet en vanlig blå hos lindex som sitter som støpt på kroppen(den er vel 30/30), litt lang i beina den også men..

Noen tips? Helst ikke veldig dyre bukser, har ikke råd til 600kr når jeg trenger et par-tre stykker.



Anonymous poster hash: 1387b...af2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vimsa02

NYDJ (not your daughters jeans) har Petit utgaver av sine jeans, slim og andte utgaver.

De har flere typer, både i stoff og stil. :)

Jeg har fem par og er kjempefornøyd med alle, men husk å kjøp en str mindre nn du bruker til vanlig, de vil utvide seg og tilpasse seg din kroppsform. :)

http://www.nydj.eu/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slimfit er jo enkle å bare klippe av og brette inn nederst. Og siden de er såpass trange trenger man ikke lime dem eller sy dem opp heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har noen på bik bok i enkle farger som blå og svart. Tror modellen heter tiffany. Disse er korte i beina og sitter stramt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gina tricot har noen som heter Kristen, de finnes i forskjellige farger men modellen er lik :) Disse er kortere på anklene :) Det er min favoritt siden jeg slliter med å finne tighte jeans som ikke er for lange i beina..



Anonymous poster hash: 27a67...b6a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 170 høy, og kan aldri kjøpe bukser på zara for de er såå korte! Så kanskje de passer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...