Noteknekk Skrevet 17. januar 2014 #21 Skrevet 17. januar 2014 Jeg sender som sagt kun til kjæresten (selvfølgelig) og da bryr jeg meg egentlig heller ikke om ansiktet er med. Tror faktisk ikke jeg har sendt noen med ansikt på, men det er mer tilfeldig ettersom det ikke har vært ansiktet som har vært i fokus. Men jeg er så trygg på at bildene forblir hos ham, uansett hva som skulle skje, at det er ikke noe jeg er redd for. Høres kanskje naivt ut, men anser det ikke som naivt selv.
Eleah Skrevet 19. januar 2014 #22 Skrevet 19. januar 2014 Ja, det har jeg gjort. Sendte som mms. Det er ikke det lureste jeg har gjort, men jeg stoler på han. Vil fraråde å gjøre det med mindre du stoler 100 % på denne personen. Veldig kjipt om det kommer på ville veier!
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #23 Skrevet 19. januar 2014 Jeg har både sendt bilder og postet naken bilder på nettet. Personlig så bryr jeg meg ikke hvem som ser dette. Det er ikke noe big deal for meg alle har jo en kropp, hvorfor skal det være så galt å vise den frem når man er fornøyd med seg selv.Anonymous poster hash: 336bd...00f
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #24 Skrevet 19. januar 2014 Ja, jeg har sendt mange bilder til kjæresten min. på mms. Og jeg er ikke redd for at han skal legge dem ut på nettet eller vise de til andre folk, for jeg stoler 100% på han. Ikke er jeg sammen med en fjortiss heller. Anonymous poster hash: 8067a...80b
SardintrollReturns Skrevet 20. januar 2014 #25 Skrevet 20. januar 2014 Har ikke sendt nakenbidler, men litt dristige (uten ansikt), som f.eks. å knappe opp buksa så trusa kommer til syne, tatt bilde av det og sendt kjæresten. Ingen big deal om det skulle havne på avveie, da det kunne vært bilde av hvem som helst.
militærjenta Skrevet 20. januar 2014 #26 Skrevet 20. januar 2014 Har gjort halvnakne bilder over snapchat. Men nakenbilder har gått over melding, til gutter jeg virkelig stoler på.
Sophie-Ann Skrevet 20. januar 2014 #27 Skrevet 20. januar 2014 Ja, men man kunne ikke identifisere meg.
Gjest Bringebær55 Skrevet 20. januar 2014 #28 Skrevet 20. januar 2014 Ja, opp til flere ganger. Jeg stoler fult og helt på samboeren min.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #29 Skrevet 21. januar 2014 Tenk, at du som 15 åring sendte nakenbilder til kjæresten. Dere hadde det fint, men noen måneder senere slo dere opp brått. 10 år senere.. Du er ferdig med studiene og søker drømmejobben, de gjør naturligvis en bakgrunnsjekk og hva finner de der. En link med ditt navn, dine bilder er på første side på google. Hva for noen tanker får arbeidsgiveren da mon tro?Anonymous poster hash: 25801...bb1 Jeg er veldig nysgjerrig på hva slags tanker du gjør deg om mulige konsekvenser ti år senere. Tror du det ville redusere sjansen for en butikkjobb hos Benetton, som personalkonsulent hos Storebrand, lærer, dronning, politiker eller biskop? Selv tror jeg at det ikke har noen betydning for muligheten for ansettelse i noen jobb men jeg vil gjerne høre andres synspunkter. Det er viktigere om man selv føler at det flaut. Da kan det selvfølgelig bli så stor belastning man bare vil. Men det gjelder det meste. Hvis man blir strengt religiøs og angrer på at man hadde sex med den første kjæresten uten å være gift så kan man utmerket la en slik depresjon ødelegge resten av livet for en også. Men hvis en avfeier det er problemet minimalt. Anonymous poster hash: 17f1e...3bb
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #30 Skrevet 21. januar 2014 Tenk, at du som 15 åring sendte nakenbilder til kjæresten. Dere hadde det fint, men noen måneder senere slo dere opp brått. 10 år senere.. Du er ferdig med studiene og søker drømmejobben, de gjør naturligvis en bakgrunnsjekk og hva finner de der. En link med ditt navn, dine bilder er på første side på google. Hva for noen tanker får arbeidsgiveren da mon tro?Anonymous poster hash: 25801...bb1 Kan mannikke kontakte google og bedt om å få bilder linket til ditt navn slettet? Det er ikke livlig.Anonymous poster hash: 3a810...be4
Gjest Wanderlust Skrevet 23. januar 2014 #31 Skrevet 23. januar 2014 Ja, en sjelden gang. Det er selvfølgelig uten ansikt eller andre ting som kan identifisere meg - med mindre en har sett meg naken før da. Null problem, det.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2014 #32 Skrevet 23. januar 2014 Ja, men kun til min nåværende kjæreste som jeg stoler 100% på. Jeg har dog aldri med ansiktet mitt i bildene, og tatoveringer har jeg ikke så det er ingen sjanse for at jeg blir gjenkjent hvis de skulle komme på avveie noe de mest sannsynlig aldri gjør. Mottar også bilder av han. Anonymous poster hash: 8224f...270
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå