Gå til innhold

Bruker du glidemiddel ved sex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer, for det virker som at alle har sex uten glidemiddel.

Jeg bruker det hver gang samboeren min og jeg har sex, synes det blir for tørt og ubehagelig uten. Stimulerer også klitoris, og da er glidemiddel et must. Men for selve penetreringen er jeg aldri våt nok, selv om jeg er aldri så kåt. Så da tyr vi til ekstra fuktighet.

Men som skrevet, det virker som jeg er nesten alene om dette. Hvor ofte bruker dere glidemiddel? Er det noen der som alltid bruker det?

Anonymous poster hash: c8685...d35

Jeg er mildt sagt overrasket over hvor mange som bruker glidemiddel...

Trodde det var mest vanlig for eldre damer ETTER overgangsalderen...

Begnner selv og bli godt voksen,og har heldigvis aldri hatt behov for glidemiddel.Blir alltid kjempevåt,og det skjer på sekunder...

Glidemiddel er jo unaturlig,og kan fremkalle allergiske reaksjoner som svie eller kløe hos noen...

Føler dere ikke ubehag med glidemiddel etterpå?Om dere bruker det ofte???

Anonymous poster hash: f2002...977

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begnner selv og bli godt voksen,og har heldigvis aldri hatt behov for glidemiddel.Blir alltid kjempevåt,og det skjer på sekunder...

Glidemiddel er jo unaturlig,og kan fremkalle allergiske reaksjoner som svie eller kløe hos noen...

Da er det mye du ikke vet om sex. Helt greit å aldri bruke glidemiddel, men at det kun er brukbart dersom man er gammel og tørr er en myte. At glidemiddel kun er for dem som ikke blir våt nok er som å si at sexleketøy kun er for dem som ikke er fornøyd med partneren eller sexlivet generelt. Gammeldagse fordommer.

Anonymous poster hash: 40a3a...364

• Liker 3
Skrevet

hvorfor skulle det være ubehagelig? Jeg kjenner ikke så veldig stor forskjell om jeg bruker glidemiddel eller om jeg er naturlig våt iallefall. Eneste er vel at jeg ikke får tørket bort alt etterpå, og at huden gjerne blir litt glatt, men jeg synes ikke det er ubehagelig :P

Dessuten finnes det forskjellige typer glidemiddel.

Anonymous poster hash: 0ade3...e20

Skrevet

Bruker jeg glidemiddel, blir det en svær dam. Hehe.. Jeg blir fort våt, så glidemiddel er ikke noe for meg. :-)

Anonymous poster hash: bb89f...e16
Skrevet

Bruker ikke glidemiddel, nei. Det blir mer enn vått nok uten, og det skjer bare jeg ser på kjæresten :)

Anonymous poster hash: 9c80b...b25
Skrevet (endret)

Det er sjelden jeg bruker det ved sex, er som regel såpass våt etter oppvarmingen at det ikke er nødvendig. Når jeg skal onanere derimot, pleier jeg å smøre meg litt. :) Tar også gjerne litt glidemiddel om jeg bare skal runke ham.

Endret av SardintrollReturns
Skrevet

Jeg bruker aldri glidemiddel. Jeg blir veldig våt under sex. Nesten for mye våt noen ganger, :fnise:

Bruker du p-piller? Det kan føre til at du ikke blir våt nok.

Skrevet

Glidemiddel er obligatorisk ved avansert sex. Bruker det ikke til vanlige hverdagsknull med litt oralsex + samleie, men med en gang man driver med intimmassasje, anal, leketøy osv er det en stor fordel.

Anonymous poster hash: c063a...bdb
Skrevet

Bruker det hver gang! Jeg er naturlig ganske trang og har samme "problemet" som deg, blir aldri våt nok selv om jeg er kåt. Funker så klart av og til uten, men det er sjeldent, syns også det blir bedre med glidemiddel :-)

Anonymous poster hash: 7dec8...d45
Skrevet

Bruker majones. Billig og ikke noe kjemisk dritt.

Anonymous poster hash: 1ce94...c61
Gjest KomleKjetil
Skrevet

Bruker majones. Billig og ikke noe kjemisk dritt.

me2

Skrevet

me2

Jeg ble sjokkert da jeg opdaget hvor mange som bruker majones under seksuelt samkvem!

Gjest KomleKjetil
Skrevet

Jeg ble sjokkert da jeg opdaget hvor mange som bruker majones under seksuelt samkvem!

hvorfor det?

Skrevet

Jeg også. De dytter med andre ord soyaolje, vann, eggeplomme, eddik, sukker, salt, fortykningsmiddel (guarkjernemel, xantangummi), konserveringsmiddel (kaliumsorbat, natriumbenzoat), surhetsregulerende middel (sitronsyre), aroma og fargestoff (betakaroten) inn i skjeden. Høres sunt ut for bakteriefloraen.

Skrevet

hvorfor det?

Fordi jeg trodde de fleste brukte seterømme. PH verdien til seterrømme gjør den jo til et litt mer logisk valg.

Skrevet

Jeg også. De dytter med andre ord soyaolje, vann, eggeplomme, eddik, sukker, salt, fortykningsmiddel (guarkjernemel, xantangummi), konserveringsmiddel (kaliumsorbat, natriumbenzoat), surhetsregulerende middel (sitronsyre), aroma og fargestoff (betakaroten) inn i skjeden. Høres sunt ut for bakteriefloraen.

Du vet at i gamle dager dyttet de svamper med eddik opp i skjeden etter samleie? Det leste jeg i ei bok av Anne B. Ragde, og hun er vis og kan slikt! Eggeplommer eg jo fulle av vitaminer og veldig gunstig for eggtokker og fertilitet. Sukker gjør at det smaker litt bedre om du forventer oral, salt balanserer sukkeret.

Gjest KomleKjetil
Skrevet

jeg brukte en gang en tampong dyppet med yoghurt naturell i kjeden for å motvirke dårlig ph-balanse. vet ikke om d hjalp, men var billigere enn canestan eller hva det heter.

Skrevet

jeg brukte en gang en tampong dyppet med yoghurt naturell i kjeden for å motvirke dårlig ph-balanse. vet ikke om d hjalp, men var billigere enn canestan eller hva det heter.

Det skal hjelpe det. Jeg bruker gresk yoghurt med kaffegrut mot både cellulitter og hemorider.

Gjest KomleKjetil
Skrevet

Det skal hjelpe det. Jeg bruker gresk yoghurt med kaffegrut mot både cellulitter og hemorider.

kvinneguiden flommer over av nyttige tips i dag.

Skrevet

kvinneguiden flommer over av nyttige tips i dag.

Ja, har lært nesten alt jeg kan her på kvinneguiden jeg. Resten har jeg lært av mormor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...