Gå til innhold

Facebook er ut, men hva er in?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det har vi allerede - det kalles SMS :fnise:

Jeg er forøvrig ikke kjent med at FB er ut i det hele tatt. De aller fleste jeg kjenner bruker det fortsatt aktivt, i tillegg til Instagram, Snapchat, osv. Noen få bruker Twitter.

Jo, men SMS forsvinner jo ikke på samme vis som SnapChat gjør. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel få som bruker Facebook, men de fleste jeg kjenner er innom daglig og titter. Jeg bruker det vel kun til å legge ut linker av gode artikler/filmer, og sjekke ut dagens "best vines". Stort sett det jeg ser andre gjør. Ingen som bruker det til sitt formål, å poste livet sitt på nettet.

Skrevet

Jo, men SMS forsvinner jo ikke på samme vis som SnapChat gjør. ;)

Ah, ja, godt poeng :)

Skrevet

Alltid syntes FB er bare gull. Om noen vil kontakte meg så har de telefunnummeret mitt.

Anonymous poster hash: 4cb28...5ce
Skrevet

Er vel snart ut å tørke seg i rassen med dasspapir å.

Anonymous poster hash: c2a12...362
Gjest sophia21
Skrevet

Tror folk er like mye på facebook, men det brukes på en annen måte. Feks er det svært sjelden å se noen skrive på en annens vegg nå, det foregår mer på PM. Det er også vanlig med lukkede grupper. Men jeg tror det legges ut mer bilder enn før.

Skrevet

Jeg bruker Facebook minst like mye som før. Så jeg er skikkelig ukul.

Måten jeg bruker det på er dog annerledes. Jeg følger med på nyheter, butikker jeg liker, fagområdet mitt, bedrifter osv. Min bedrift bruker FB veldig aktivt i markedsføring både eksternt og internt.

Jeg kommuniserer i hovedsak med venner der inne fremfor sms.

Heldigvis er det blitt mindre av statuser som: Nå spiser jeg egg og bacon til frokost, mmm det er godt!

Eller: Jeg har verdens beste mann, barn, venner, familie, hund og raggsokker. Jeg er så lykkelig at jeg nesten sprekker.

Hvertfall på min liste.

Instagram bruker jeg også veldig mye, i jakt på inspirasjon.

Twitter bruker jeg kun ifb med jobb og holder meg oppdatert på faget mitt og nyheter.

Snapchat er for meg helt meningsløst foreløpig. Ser ikke greia med den appen i det hele tatt. Jeg har det, men bruker det svææært sjeldent.

Anonymous poster hash: 1cfda...86b
  • Liker 1
Skrevet

Jeg kuttet ut Facebook i 2009/2010 fordi jeg var blitt lei. Det var jo veldig spennende i 2006, så skjønner hvorfor noen påstår at det er "ut".

Anonymous poster hash: a5cd4...38d

• Liker 1
Skrevet

facebook er "ut" for den yngre generasjonen. de vil ikke være lese mamma eller bestemors fjollete facebookoppdateringer om at de nyter et glass vin på symøte en fredagskveld. selv er jeg 25 og så godt som alle jeg kjenner i min generasjon bruker facebook og det er ikke "ut" på noen som helst måte. snapchat, instagram osv. erstatter jo på ingen måte facebook. facebook er bezt!!

Gjest TheRighteous
Skrevet

På min facebook er det kun masse filmsnutter av jenter som "twerker" og masse vines + noen avisartikler. Bruker det kun for å chatte med folk, og er så møkk lei alle videoene som folk deler.

Skrevet

Jeg fikk meg instagramkonto for litt siden og tjenesten er grei, EyeEm derimot blåste hodet av meg, den er steikeherlig. Mer modent og artistisk billedmiljø.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...