AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #1 Skrevet 16. januar 2014 Hvis jeg trener (styrke som jeg bruker) noen dager før jeg skal ha mensen, så kommer den da. Hvis jeg trener når jeg ikke skal ha mensen, så kan jeg blø bittelitt noen ganger, eller får litt rødlig utflod. Dette gjelder spesielt hvis jeg trener magen. Trener ikke spesielt hardt, men er nybegynner. Er dette vanlig? Begynner å lure på om det er noe feil med meg, for det skal vel ikke være sånn? Anonymous poster hash: 486df...20b
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #2 Skrevet 16. januar 2014 Får mensen når jeg trener, skulle overskriften være. Kom borti før jeg fikk skrevet det ferdig. Anonymous poster hash: 486df...20b
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #3 Skrevet 16. januar 2014 Har du vært og tatt GU i det siste? Hvis ikke, ville jeg tatt en sjekk. Trenger ikke være noe galt, men greit å vite at alt står bra til. Fortell legen om det du skriver her. Anonymous poster hash: 24f17...0ec
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #4 Skrevet 16. januar 2014 TS her. Jeg har aldri tatt GU. Nå er det ikke sånn at jeg blør hver gang jeg trener, men det hender. Det er mest rett før og rett etter mensen, så har vel noe med det å gjøre. Bare synes det er litt rart, og det er vel ikke normalt? Anonymous poster hash: 486df...20b
Gjest HappyWaffle Skrevet 16. januar 2014 #5 Skrevet 16. januar 2014 jeg klarte å hoste på meg mensen en gang om det roer deg? hadde en skikkelig forkjølelse. følte at jeg skulle dø, å plutselig fikk jeg mensen
Millimani Skrevet 16. januar 2014 #6 Skrevet 16. januar 2014 Ta det opp med legen din, og ta evt en GU.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #7 Skrevet 17. januar 2014 Jeg har ikke lyst til å dra til legen for dette.. Anonymous poster hash: 486df...20b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå