Gå til innhold

Billige ullsokker?


FrøkenBaker

Anbefalte innlegg

Eller andre varme sokker. Det er ikke det mest spennende plagget, men det er kaldt ute. Og jeg fant ut at jeg på et eller annet vis har fått færre sokker enn jeg synes jeg burde ha. Så har noen noen tips om hvor jeg kan få tak i noen gode sokker, (ikke av jumbo-ullsokker typen, de skal nedi sko) som ikke koster 150 og oppover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trysilsokker fra Europris. Er faktisk kjempegode og veldig billige, de til barn koste 39,- tror jeg. Ellers elsker jeg Kari Traa-sokkene. Husker ikke pris på dem, men lurer på om jeg betalte 99,- for en 2-pk på G-max.

Anonymous poster hash: 3571c...a6b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cubus, blanding av ull og polyester, tynne og varme. Tror jeg ga 99 for 3 par. :)

Evt sjekk om sportsbutikkene har noe tilbud, ha fått 5 par mckinley sokker på intersport(?) til 100 kr tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte nylig noen for å teste på XXL, kostet vel 15kr pr par (LINGONE tror jeg de het). Har vært overraskende bra så langt. Ikke veldig tykke, men fine til å bruke i sko, støvletter, gå på ski etc etc. Holder seg fint i vask(ikke ullvask)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulvang. Jeg har både ekstra tykke og noen litt tykkere enn en vanlig bomullssokk. De siste er i daglig bruk. Slitesterke, varme, kan vaskes på vanlig program 40 grader og i tørketrommel. Ofte tilbud på sportsbutikker

Anonymous poster hash: 5be2f...f43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulvang. Jeg har både ekstra tykke og noen litt tykkere enn en vanlig bomullssokk. De siste er i daglig bruk. Slitesterke, varme, kan vaskes på vanlig program 40 grader og i tørketrommel. Ofte tilbud på sportsbutikkerAnonymous poster hash: 5be2f...f43

Ulvang synes jeg ble veldig mye dårligere når merket ble solgt for noen år siden. Nå lages de vel i Kina. Synes mange andre rimeligere er like bra.

Ellers er "Smartwool" veldig bra, men ikke veldig billig. Anbefales likevel ;)

Endret av halo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

europris. ellers så kjøpte jeg noen litt lange ullsokker som er ganske tynne til 20 kr på salg på h&m



Anonymous poster hash: 3d480...86e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt meg flere par av de barnesokkene fra Pierre Robert som de har på dagligvarebutikker. De er akkurat passe varme og gode i størrelsene (jeg bruker 41, men de som går opp til 39 passer fint). Fargene er litt så som så (KNÆSJE), men føttene mine lyser opp i hverdagen i allefall. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CUBUS har tre for 99, de er gode, men sokkene fra Pierre Robert varer lenger. Anbefaler å kjøpe en kombinasjon. Trysilsokken som er nevnt over er alt for tykk.



Anonymous poster hash: f2265...a94
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er skikkelige ullsokker da. ikke sånne tynne :P

Jammen, det har jeg da mormor til må du skjønne! :fnise: Men de er mer til innebruk og støvler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...