Gjest gjest1 Skrevet 19. mai 2004 #1 Del Skrevet 19. mai 2004 Inspirert av Trulselinemor sin tråd om meg, fekk eg lyst til å lage ein tråd der fleire enn ein kan bli hedra! I denne tråden skal du skrive noko positivt om den personen som har skrive over deg. Håpar vi får til å skryte av maaaange! Aller først vil eg starte med å seie at KG er ei fantastisk flott nettside, og ein god plass å vere! :-) (i tillegg til at det er moro, vittig, underhaldande, givande, inspirerande og til tider frustrerande) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emina Skrevet 19. mai 2004 #2 Del Skrevet 19. mai 2004 Veslo du er bare helt herlig :D Alltid full av støtte og koselige kommentarer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 19. mai 2004 #3 Del Skrevet 19. mai 2004 Emina er ei sterk jente som kjemper hardt for å overvinne Sfen.. Hun gjør en kjempejobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. mai 2004 #4 Del Skrevet 19. mai 2004 Tina er tøff, modig og har guts. Hun er sterk og jeg beundrer henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. mai 2004 #5 Del Skrevet 20. mai 2004 Balenciaga er veldig omtenksom, skriv gode innlegg og er ei stilig dame! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 20. mai 2004 #6 Del Skrevet 20. mai 2004 Veslo er morosam, omtenksom og skjønn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 21. mai 2004 #7 Del Skrevet 21. mai 2004 Pip er en av de nydeligste brudene jeg har sett her inne. Hun er klok, gjennomtenkt og full av godt humør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 21. mai 2004 #8 Del Skrevet 21. mai 2004 Det er mange jeg ville skrevet noe pent om. Men jeg får velge ei. Så lenge jeg har laget eget innlegg for Veslo, så velger jeg Skarv denne gangen. Skarv er ei kvinne som gjør dagene dine lettere. Jeg har ikke møt henne personlig men fått god kontakt under PM og mail. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 21. mai 2004 #9 Del Skrevet 21. mai 2004 Neinei, trulselinemor - du skal skrive om den som har skrive innlegget før ditt! Men då skriv eg om Tex: Tex er ei eg ofte er usamd med, men har veldig sansen for ho likevel! Ho er seg sjølv 100 %, står for det ho meinar, og gjer ingen ting halvvegs. Dessutan ser ho lyst på det meste, og kjem til å bli ei bedårande brur neste laurdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 21. mai 2004 #10 Del Skrevet 21. mai 2004 Pip virker kjempekoselig, og jeg har fått veldig koselige og støttende hilsener i dagboka mi fra henne :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. mai 2004 #11 Del Skrevet 21. mai 2004 Jeg husker Pip særlig for en diskusjon vi hadde om kristendommen for lang tid tilbake! Og så syns jeg du har mye fornuftig å si, og har hyggelige kommentarer å komme med! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. mai 2004 #12 Del Skrevet 21. mai 2004 Vi posta visst likt vi, optimist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 21. mai 2004 #13 Del Skrevet 21. mai 2004 Kverula er en super jente med tæl og humor :D Håper vi snakkes snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 21. mai 2004 #14 Del Skrevet 21. mai 2004 *Meg* er ei fantastisk og sterk jente, som alltid har noen oppmuntrende ord å komme med, selv når hun har det vanskelig selv! Vi kjenner hverandre kun gjennom PM, innlegg her og SMS, men jeg håååper vi får til å møtes IRL snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 21. mai 2004 #15 Del Skrevet 21. mai 2004 Neinei, trulselinemor - du skal skrive om den som har skrive innlegget før ditt! Men då skriv eg om Tex: Tex er ei eg ofte er usamd med, men har veldig sansen for ho likevel! Ho er seg sjølv 100 %, står for det ho meinar, og gjer ingen ting halvvegs. Dessutan ser ho lyst på det meste, og kjem til å bli ei bedårande brur neste laurdag! Beklager! Jeg leste bare første delen av innlegget til Veslo. :oops: Dina69 har mange flotte innlegg og er flink til å gi andre oppmerksomhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 21. mai 2004 #16 Del Skrevet 21. mai 2004 Beklager! Jeg leste bare første delen av innlegget til Veslo. :oops: Dina69 har mange flotte innlegg og er flink til å gi andre oppmerksomhet. :oops: Jeg fikk heller ikke med meg at vi skulle skrive om den som hadde skrevet innlegget før...! Trulselinemor: du er en fantastisk optimistisk og glad jente, som evner å se det positive i ting, selv om du har hatt det vanskelig innimellom...! til deg fra meg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. mai 2004 #17 Del Skrevet 23. mai 2004 Dina69 skriv alltid gode og velformulerte innlegg, og har ofte gode råd å komme med. Ho er eit kjekt innslag på KG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 23. mai 2004 #18 Del Skrevet 23. mai 2004 Veslo er ei som får alle godt humør. Hun er ei solstråle og veldig omtenksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 26. mai 2004 #19 Del Skrevet 26. mai 2004 Trulselinemor har funne ein fin plass å busetja seg, og er sikkert grei og snill. Håpar å bli betre kjent med henne etterkvart! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 26. mai 2004 #20 Del Skrevet 26. mai 2004 Linn3c er definitivt særdeles blid og glad - rett og slett ei lita solstråle. Dessutan er ho snill, og ein god lyttar! (Kva eg veit om deg, Linn3c! ). Og til slutt må eg seie at ho er ein strukturert eksamenslesar - lukke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå