AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #1 Skrevet 16. januar 2014 (endret) Har fått med meg utroskapssaken til den franske presidenten. Her er dama han var utro med Julie Gayet. Innlegget er ryddet for bilder som bryter med kopiretten. Irrlys, mod. Her er et bilde av han. Han er 60 år og 1.70 høy og skallet og ikke spesielt fit. Så hvordan er det mulig at en under average mann kan dra en såpass bra dame. Jeg vil si han er en 3er og hun en 9er. Er det makt som gjør dama våt i trusa, eller hva er det som gjør dette mulig? Anonymous poster hash: 9c446...f02 Endret 16. januar 2014 av irrlys 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #2 Skrevet 16. januar 2014 Makt, berømmelse og penger. Se på alle de andre fæle rike menna som har deilige damer. Anonymous poster hash: 72f9f...e44 4
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #3 Skrevet 16. januar 2014 Makt, berømmelse og penger. Se på alle de andre fæle rike menna som har deilige damer. Anonymous poster hash: 72f9f...e44 Deilig og deilig fru Blom.. Anonymous poster hash: 784b8...5d4
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #4 Skrevet 16. januar 2014 Han er president. Enkelt og greit. Anonymous poster hash: 26457...a96 2
Thinkerbell. Skrevet 16. januar 2014 #5 Skrevet 16. januar 2014 Det er jo allment kjent at menn med penger, makt eller annen type status (kjendis) tiltrekker seg pene damer. 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #6 Skrevet 16. januar 2014 Tiltrekker damer med penger og makt seg pene menn også? Anonymous poster hash: 784b8...5d4 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #7 Skrevet 16. januar 2014 Tiltrekker damer med penger og makt seg pene menn også? Anonymous poster hash: 784b8...5d4 Nei, menn bryr seg mer om utseende enn makt. Anonymous poster hash: e5a0e...fad 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #8 Skrevet 16. januar 2014 Han er president, han er kjendis, han har penger, makt og innflytelse. De fleste blir noe "starstruck" når de møter en prominent person, og for noen gir det også tiltrekning. Det er flere kjendiser, av begge kjønn, som er blitt 'hypet' opp. Gjør noe med folk å se noen på tv og i blader hele tiden. Jeg synes ingenting om han, politisk eller attraktivitetsmessig, men hvem vet, kanskje han kan skru på sjarmen. Anonymous poster hash: e5a0e...fad 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #9 Skrevet 16. januar 2014 Nei, menn bryr seg mer om utseende enn makt. Anonymous poster hash: e5a0e...fad Jeg er dame, og bryr meg mye mer om utseende enn makt.. Tror det er det samme for menn og kvinner egentlig. Anonymous poster hash: 784b8...5d4
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #10 Skrevet 16. januar 2014 Jeg er dame, og bryr meg mye mer om utseende enn makt.. Tror det er det samme for menn og kvinner egentlig. Anonymous poster hash: 784b8...5d4 Det er nok ikke det. Det er bare å se på rike menn kontra rike kvinner og hvilke partnere de har. Det er ingen som sier at det ikke finnes unntak, eller at "menn flest" eller "kvinner flest" er sånn, men det er nok liten tvil om at penger, status og makt gjør mer for utvalget potensielle partnere for menn enn for kvinner. Rent utseendemessig, altså. Anonymous poster hash: 26457...a96 3
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #11 Skrevet 16. januar 2014 Nei, menn bryr seg mer om utseende enn makt. Anonymous poster hash: e5a0e...fad Hvordan forklarer du alle boy-toyene til eks. Madonna da? Anonymous poster hash: 72f9f...e44
Adhara Skrevet 16. januar 2014 #12 Skrevet 16. januar 2014 Tråden er ryddet for bilder som bryter med kopiretten. Irrlys, mod.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #13 Skrevet 16. januar 2014 Nei, menn bryr seg mer om utseende enn makt. Anonymous poster hash: e5a0e...fad Christina Onassis var vel ikke akkurat det mange ville kalle attraktiv. Men hun hadde penger. Og hun fikk seg jo en mann hun og. Forøvrig så er det "beauty in the eye of the beholder" som gjelder vanligvis. Noen ville kanskje valgt en fløtepus med penger, men jeg liker ikke fløtepuser så da ville jeg heller gått for en som i andres øyne kanskje ikke var "attraktiv" men som i mine øyne var det. Penger eller ikke penger. Anonymous poster hash: b174d...2fc
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #14 Skrevet 16. januar 2014 Hvordan forklarer du alle boy-toyene til eks. Madonna da? Anonymous poster hash: 72f9f...e44 Forholdet booster karrieren deres. Har ingenting med tiltrekning å gjøre. Anonymous poster hash: e5a0e...fad
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #15 Skrevet 16. januar 2014 Jeg er dame, og bryr meg mye mer om utseende enn makt.. Tror det er det samme for menn og kvinner egentlig. Anonymous poster hash: 784b8...5d4 De fleste kvinner har en minimumsgrense for utseende og kan bli betatt av en kjekk mann. Men jevnt over er menn langt mer fokusert på utseende, og setter det høyere enn andre ting. Kvinner flest bryr seg også langt mer om utdannelse, karriere og suksess enn menn. Menn er ikke mer tiltrukket av en kvinne fordi hun har en høyt rangert stilling. Selvsagt er det unntak. Anonymous poster hash: e5a0e...fad
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #16 Skrevet 16. januar 2014 De fleste kvinner har en minimumsgrense for utseende og kan bli betatt av en kjekk mann. Men jevnt over er menn langt mer fokusert på utseende, og setter det høyere enn andre ting. Kvinner flest bryr seg også langt mer om utdannelse, karriere og suksess enn menn. Menn er ikke mer tiltrukket av en kvinne fordi hun har en høyt rangert stilling. Selvsagt er det unntak. Anonymous poster hash: e5a0e...fad Da er det isåfall svært mange unntak. Anonymous poster hash: 784b8...5d4 2
Gorgonzola Skrevet 16. januar 2014 #18 Skrevet 16. januar 2014 Politisk makt er en tiltrekningsfaktor man ikke skal kimse av. På linje med penger faktisk. Som en venninne av meg sa da Henning Berg fikk 9 millioner i kompensasjon fra Blackburn (hun har tidligere kommentert flere ganger hvor "ekkel" han er); wow, der ble plutselig han kjekk.... 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #19 Skrevet 16. januar 2014 Politisk makt er en tiltrekningsfaktor man ikke skal kimse av. På linje med penger faktisk. Som en venninne av meg sa da Henning Berg fikk 9 millioner i kompensasjon fra Blackburn (hun har tidligere kommentert flere ganger hvor "ekkel" han er); wow, der ble plutselig han kjekk.... De fleste jenter er ikke slik altså Anonymous poster hash: 784b8...5d4
Gjest Summers Skrevet 16. januar 2014 #20 Skrevet 16. januar 2014 Synes ikke hun var spesielt pen. Mer respekt til Putin som har en tidligere rytimsk sportsgymnast som jentevenn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå