AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #1 Skrevet 16. januar 2014 Andre som sliter med det? Eller gjorde? Fikk du noe mot det, eller hva gjorde du? Er det vanlig at du kan kjenne luftsmerte oppover brystet, skuldrer og hals? Føles jeg har vondt over alt.. Strammer seg i halsen, og så må jeg rape herlighet. Men får nesten ingenting ut.. Anonymous poster hash: 95799...f3b
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #3 Skrevet 16. januar 2014 MInifom. Anonymous poster hash: 33f2e...cca
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #5 Skrevet 16. januar 2014 Kommer det etter at du har drukket brus eller en del melk/spist melkeprodukt? Jeg begynte å reagere på melk i voksen alder, tåler ikke å drikke mer enn et glass melk før magesmertene kommer lenger, får mye luft...Anonymous poster hash: a0489...1c1
Birmikk Skrevet 16. januar 2014 #6 Skrevet 16. januar 2014 Hørtes ikke godt ut dette nei! Hvor lenge har det pågått ? En ide er å føre matdagbok en stund, for å utelukke matvarer du kanskje har utviklet intoleranse eller allergi mot, eller kanskje finnes det noen tabletter på apoteket som roer en trøblete mage ? Uansett bør du kontakte lege om det blir for ille eller om det fortsetter i lang tid
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #7 Skrevet 16. januar 2014 Kommer det etter at du har drukket brus eller en del melk/spist melkeprodukt? Jeg begynte å reagere på melk i voksen alder, tåler ikke å drikke mer enn et glass melk før magesmertene kommer lenger, får mye luft...Anonymous poster hash: a0489...1c1 Har prøvd å kuttet ut begge deler faktisk for å se. Men ingen forandring. Men jeg får ekstremt med slim om jeg drikker melk, derfor jeg kuttet ut det.. Anonymous poster hash: 95799...f3b
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #8 Skrevet 16. januar 2014 Hørtes ikke godt ut dette nei! Hvor lenge har det pågått ? En ide er å føre matdagbok en stund, for å utelukke matvarer du kanskje har utviklet intoleranse eller allergi mot, eller kanskje finnes det noen tabletter på apoteket som roer en trøblete mage ? Uansett bør du kontakte lege om det blir for ille eller om det fortsetter i lang tid Jeg spiser kun det vanlige, det jeg har spist i mange år Anonymous poster hash: 95799...f3b
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #9 Skrevet 16. januar 2014 Men er det vanlig å kjenne luftsmerte i skulder /brystet? Anonymous poster hash: 95799...f3b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå