Gå til innhold

Ikke matlyst pga psykiske problemer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har problemer med kjæresten.. han vil ha litt tid til og tenke på om han vil fortsette og være sammen med meg, og det virker nå som om at han vil det, men vi får ikke snakka skikkelig sammen før neste uke.

Jeg spiste nesten ikke tirsdag og nesten ikke onsdag og har ikke spist noe i dag. Når jeg går så er det kun knærne mine som "subber" inntil hverandre og ikke lårene, og for bare noen dager siden så subbet lårene mine inntil hverandre også.. Ser jeg har gått ned i vekt bare på disse dagene og jeg har null energi.

Skal på butikken og kjøpe meg en pizza og se om jeg kanskje kan få i meg litt selv om det ikke er vedig sunt.

Hva skal jeg gjøre? Jeg kan jo ikke gå en uke uten å spise nesten..

Anonymous poster hash: 4d592...517
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Erica
Skrevet

Hva med å lage deg smoothie? Det er enklere å få i seg, har en frisk smak og er sunnere enn pizza :) Eller du får kjøpt næringsdrikker med ulike smaker på apoteket, som er kompakte, men som er rik på næring (300 kcal i 200 ml-flasker).

Skrevet

Hva med å lage deg smoothie? Det er enklere å få i seg, har en frisk smak og er sunnere enn pizza :) Eller du får kjøpt næringsdrikker med ulike smaker på apoteket, som er kompakte, men som er rik på næring (300 kcal i 200 ml-flasker).

Jeg kan sikkert lage meg smoothie til kvelds :) takk for tips.

Jeg tåler ikke de drikkene med melk i på apoteket, og de som ikke er melkebaserte smaker helt forferdelig ekkelt

-TS

Gjest Gjest_Erica
Skrevet
AnonymBruker, on 16 Jan 2014 - 14:58, said:

Jeg kan sikkert lage meg smoothie til kvelds :) takk for tips.

Jeg tåler ikke de drikkene med melk i på apoteket, og de som ikke er melkebaserte smaker helt forferdelig ekkelt

-TS

Ja, de juicebaserte drikkene smaker helt forferdelig. Men det finnes noe som f.eks. heter "kakao chreme", som er en liten boks yoghurt, men om du ikke tåler melk, er kanskje det et dårlig forslag ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...