Gå til innhold

Tørre prøve Nuvaring?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har aldri prøvd dem før, men må gjøre noe med mine menssmerter og store blødninger. Har migrene med aura så kan ikke bruke vanlige p-piller. Legen sa Nuvaring kan være bra, men jeg googler at noen får økt hodepine og andre ikke.

Kan de være farlige mot migrene? Og har noen opplevd vektøkning? Har ikke brukt hormonprevensjon på 12 år, så er redd jeg får alle bivirkninger som finns...:)

Enten får jeg leve med dette, eller våge å prøve denne p-ringen.

Anonymous poster hash: a1389...e02
Videoannonse
Annonse
Skrevet

P ringen var drepen for sexlysten for min del, og det har jeg aldri opplevd selv under depresjon, medisiner, P piller eller noe. Den tok knekken på venninnen min sin også!

Anonymous poster hash: 3bc1c...af9

Skrevet

Noen som vet om p-sprøyte er like ille for sexlysten??

Anonymous poster hash: 0ddcf...774
Skrevet

Jeg har brukt nuvaring i over ti år og er storfornøyd.

Skrevet

Jeg har migrene og bruker nuvaring. Ikke fått flere anfall av den grunn. Sexlyst har jeg og!

Beste prevensjon jeg noen gang har brukt!

Ingen menssmerter og nesten ingen mens!

Anonymous poster hash: 65355...ccf

Skrevet

Jeg gikk over fra Cerazette til p-ring for tre år siden, fordi jeg fikk så mye rare kviser(gikk ikke an å klemme dem, var ikke røde, bare stod ut i pannen min), humørsvigninger, mellomblødninger og nedsatt sexlyst, og har ikke angret et sekund. Mener å huske at jeg fikk litt kviser rett etterpå(i ca. to uker), men det kan ha vært pga. andre ting og. Alt føles topp, men det er selvfølgelig individuelt. Jeg ville ha gitt den et forsøk! :)

Anonymous poster hash: ff8eb...bc3
Skrevet

Hei! Har brukt NuvaRing siden 2004 og har vert fornøyd veldig lenge. Migrenen min er hverken verre eller bedre, men jeg tror den er grunnen til nedsatt sexlyst hos meg også. Nå sliter jeg med å huske å ta ut ringen etter 3 uker, og sette inn ny, så jeg vurderer andre prevansjonsmidler... Men piller, det er jo enda verre å huske :)

Skrevet

Jeg bruker NuvaRing, og er veldig fornøyd.

Tåler ikke p-piller så bra.

Av P-sprøyte gikk jeg opp 10 kg på 4 uker, hadde helt vanlig sunt kosthold. Og tanken på sex ble så motbydelig, at det ble umulig å ha sex. Sluttet jo med den umidelbart, men tok nesten 2 år før vekten forsvant, tok litt over 1 år før mensen kom, og var bare tull i begynnelsen. Sexlysten kom tilbake 6 mnd etterpå.

Skrevet

Var ikke fornøyd med p-ring. Men sånn er det med all prevensjon, det virker forskjellig på alle.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd. Og hvis legen din mener det er verdt et forsøk, hadde jeg tatt sjansen om jeg var deg! Det er jo ikke verre enn at du slutter med dem hvis det ikke passer for deg.

Gjest Bringebær55
Skrevet

Var veldig fornøyd med nuvaring, jeg har også migrene men hverken flere eller mindre anfall nå enn før. Hadde noe redusert sexlyst, men det var verre med piller og spiral.

Skrevet

Ok jeg skal gi den en sjanse. Er så redd for auramigrene på jobb, og at jeg må gå hjem. Vil ikke ha fravær. Og jeg er redd vektknig, men kanskje den er bra for all blødningene jeg sliter med.

Skrevet

Ok jeg skal gi den en sjanse. Er så redd for auramigrene på jobb, og at jeg må gå hjem. Vil ikke ha fravær. Og jeg er redd vektknig, men kanskje den er bra for all blødningene jeg sliter med.

Jeg la ikke på meg noe av p-ringen. :)

Anonymous poster hash: ff8eb...bc3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...