AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #1 Skrevet 15. januar 2014 Jeg har alltid fått høre av menn at rumpa er fin. Den er det som kan kalles en liten og fast rumpe, men ikke flat. Likevel ,når det kommer til denne stillingen (doggy) har jeg komplekser for rumpa rett og slett fordi det fettet som er der blir borte i det man inntar en slik posisjon. Rumpa ser og føles beinete ut. Samme problem kommer når jeg sitter oppå ham og lener meg litt fremover:( Om han griper tak i rumpa er det ikke mye mykt å knipe på liksom Om jeg ligger oppå ham eller vi står og holder rundt hverandre kjennes rumpa fyldig og fin ut. Er det vanlig med et sånt kompleks, og er det nedtur for menn å kjenne at det ikke er så mye å knipe på der bak? Anonymous poster hash: 07f15...7b9
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #2 Skrevet 15. januar 2014 Jeg har alltid fått høre av menn at rumpa er fin. Den er det som kan kalles en liten og fast rumpe, men ikke flat. Likevel ,når det kommer til denne stillingen (doggy) har jeg komplekser for rumpa rett og slett fordi det fettet som er der blir borte i det man inntar en slik posisjon. Rumpa ser og føles beinete ut. Samme problem kommer når jeg sitter oppå ham og lener meg litt fremover:( Om han griper tak i rumpa er det ikke mye mykt å knipe på liksom Om jeg ligger oppå ham eller vi står og holder rundt hverandre kjennes rumpa fyldig og fin ut. Er det vanlig med et sånt kompleks, og er det nedtur for menn å kjenne at det ikke er så mye å knipe på der bak? Anonymous poster hash: 07f15...7b9 Har hatt samme komplekset når jeg var veldig tynn. Er vel ikke unormalt. Vet ikke hva gutta tenker om det da.Anonymous poster hash: 333b6...4a8
Gjest LongJohnson Skrevet 15. januar 2014 #3 Skrevet 15. januar 2014 Jeg har alltid fått høre av menn at rumpa er fin. Den er det som kan kalles en liten og fast rumpe, men ikke flat. Likevel ,når det kommer til denne stillingen (doggy) har jeg komplekser for rumpa rett og slett fordi det fettet som er der blir borte i det man inntar en slik posisjon. Rumpa ser og føles beinete ut. Samme problem kommer når jeg sitter oppå ham og lener meg litt fremover:( Om han griper tak i rumpa er det ikke mye mykt å knipe på liksom Om jeg ligger oppå ham eller vi står og holder rundt hverandre kjennes rumpa fyldig og fin ut. Er det vanlig med et sånt kompleks, og er det nedtur for menn å kjenne at det ikke er så mye å knipe på der bak? Anonymous poster hash: 07f15...7b9 Sånn. Da har jeg strøket ut alt som ikke betyr noe. 22
Kamikatze Skrevet 15. januar 2014 #4 Skrevet 15. januar 2014 Ja, det er kjempevanlig med slike komplekser. Og nei, det er ikke rumpa som er nedturen for oss menn, men det å ikke kunne få nyte deg (og dine likesinnede) til fulle, fordi dere konstruerer problemer inne i hodene deres. Vær trygg på at menn som liker digre dvaske dasker, ikke sjekker opp miss knokkelstjert 2014. Og vær like trygg på at slike som meg, som trivs med fettfritt, ikke ender opp med frøken bacon, heller. Stort sett ser vi hva dere har å by på, og velger jenter etter vår smak. Avskyr du melkesuppe med makaroni og rosiner; hva er oddsen for at du ender opp med akkurat det til middag? Men, dere har også en plikt til å vise hva dere har, og hvem dere er. Bruker du for mye trynemaling, BH-fyll og bilringstrammere, bør du ikke bli forbauset om en gubbe blir skuffet. Viser du deg som et ekte menneske av kjøtt og blod, så slipper du presset om å være noe du ikke er, når kampens hete blir til avgjørende øyeblikk. Vær deg selv. Den som disser deg da, får heller bli fittefri den kvelden. Så lærer han enten å bruke tunga til noe fornuftig, eller å sjekke opp kroppstyper han liker, sånn at vi som liker annerledes slipper å måtte stå i kø... 4
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #5 Skrevet 16. januar 2014 Ofte er det penest med en litt stor og rundt rumpe i en slik posisjon. Ellers føles det litt homofilt eller pedofilt.... Anonymous poster hash: 1aafe...594
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #6 Skrevet 16. januar 2014 Absolutt ikke nedtur Pikken ble hard av tanken, ei slank, lita, nett jente med tilsvarende rumpe får bare pikken min til å se enda større ut! Anonymous poster hash: 95083...457
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #7 Skrevet 16. januar 2014 Absolutt ikke nedtur Pikken ble hard av tanken, ei slank, lita, nett jente med tilsvarende rumpe får bare pikken min til å se enda større ut! Anonymous poster hash: 95083...457 Hehe, du var veldig opptatt av pikken din.. :D Anonymous poster hash: 1aafe...594 2
El Duderino Skrevet 16. januar 2014 #8 Skrevet 16. januar 2014 Vi vet jo alle hva Freud ville konkludert med
Rimmern Skrevet 19. januar 2014 #9 Skrevet 19. januar 2014 En fordel er jo at rumpa di åpner seg av seg selv, og man slipper å bruke hendene til å dra rumpeballene fra hverandre
Kamikatze Skrevet 19. januar 2014 #10 Skrevet 19. januar 2014 Nemlig. Så blir det ikke så klamt mellom rævballene at det dannes rumpesvette, og da blir det så uendelig mer delikat.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2014 #11 Skrevet 19. januar 2014 Sånn. Da har jeg strøket ut alt som ikke betyr noe. Anonymous poster hash: ea96d...94d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå