AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #1 Skrevet 15. januar 2014 Har seg slik at jeg har fått totalt hekta på Chai Latte! Chai Latten jeg har hekta på er Tassimo sin, den smaker utrolig godt - selv om den er litt søt i forhold til Chai Latte som jeg har smakt før, men den er såååå sinnssykt gooood. Dette blir da litt dyrt i lengden, i tillegg holder jeg på med prosjekt "gå ned i vekt" og dette går forsåvidt greit, men har ikke veid meg siden jeg begynte å drikke Chai Latte. Næringsinnholdet ser OK ut, er ikke så mange kalorier som man skulle trodd - men er det bedre å lage hjemmelaget? Og hvordan lager jeg den perfekte hjemmelagde Chai Latten? Har Chai Te på vei til meg fra iHerb, for regner jo med at man trenger det. Anonymous poster hash: f9143...090
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #2 Skrevet 15. januar 2014 Er denne teen jeg har bestilt. Har ikke smakt den før sånn btw. Anonymous poster hash: f9143...090
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #3 Skrevet 16. januar 2014 Jeg syns nesten 100 kalorier for en kopp er for mye. Selv går jeg på 1600 kalorier om dagen meny og vil heller ha mat enn å drikke kaloriene. Jeg lager chai med å trekke chai te i vann og blande i litt varmet ekstra lett melk. Blir ikke helt det samme, men til hverdags er det mer enn bra nok. Søter med suketter eller stevia. Jeg kjøper litt ulike typer chai te blandinger. Anonymous poster hash: 55987...d28 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå