AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #1 Skrevet 15. januar 2014 Hva vil det si å være god i senga? Jeg holder på med en fyr som jeg begynner å bli ganske forelska i. Vi har ikke hatt sex enda, men jeg tror ikke det er lenge til det skjer. Promblemet mitt er at han er både en del eldre og en del mer erfaren enn det jeg er (jeg er 18, han 22), og jeg er veldig redd for at han skal syns jeg er dårlig i senga. Jeg har hatt to andre kjærester tidligere, men de var begge jomfru første gangen vi hadde sex, så jeg var ikke like bekymret for at de skulle syns jeg var dårlig i senga (siden de ikke hadde noe å sammenligne med). Så, jeg lurer da på om noen har noe tips? Jeg hører ofte gutter som irriterer seg over jenter som "bare ligger der", men hva kan jeg gjøre for å ikke "bare ligge der"? Det siste jeg vil er at han skal syns jeg er kjedelig og ikke vill nok i senga. Anonymous poster hash: 7876d...cf3
Marie90 Skrevet 15. januar 2014 #2 Skrevet 15. januar 2014 (endret) Hva kan du gjøre for å "ikke bare ligge der"? Ikke ligge der. Bytte stillinger. En som er god i senga er: - Entusiastisk - Åpen for å eksprimentere - Komfortabel naken (ikke drive å slukke lys og dra dynen over seg, eller redd for hvordan du ser ut fra ulike vinkler) - Litt leken - Kan litt teknisk (spes. oralsex, google noen artikler for tips) - Bryr seg om begges nytelse - Ikke redd for å kommunisere. Kan si hva du liker og spørre hva han liker Øvelse gjør mester Edit: Ikke ha for mye fokus på å være "vill" i senga. Det er ikke slik at jo drøyere du fremstår, jo bedre. Husk at folk skryter på seg ting og kan overdrive betydningen av leketøy, kama sutra osv. I hvert fall i starten er det viktig at du er komfortabel. Og en kvinne som rir en mann med entusiasme er langt bedre i senga enn en som ukomfortabelt holder opp en buttplugg fordi hun vil være kinky. Det skal ikke mye til å tenne ham. Du tenner ham garantert allerede. Endret 15. januar 2014 av Marie90 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå