Gjest Makemeloveit Skrevet 15. januar 2014 #1 Skrevet 15. januar 2014 Jeg er en ung jente som sliter veldig når det kommer til sex. Jeg har hatt 3 sexpartnere tidligere, og nå den 4 som er kjæresten min. Vi har vært sammen i 1 år og er samboere. Han er verdens snilleste og jeg er veldig trygg på han. Når det kommer til sex og alle former for det, er det han som alltid tar styringen. Han har veldig lyst til at jeg skal gjøre noe også, og jeg vil selv, men er kjempe redd. Det er ikke sånn at jeg bare er redd, jeg har angst for det. Det er akkurat som det er satt opp en mur jeg ikke kommer over.. Har prøvd å runke han, men føler ikke det går så fint. Det er det eneste jeg har gjort! Han har lyst til at jeg skal ri han og suge han, men uansett hvor lyst jeg har, så begynner jeg å grine av tanken. Har tenkt for hver partner, at neste gang klarer jeg ikke. Men det skjer ikke. Og jeg er 100% trygg på han - hvorfor klarer jeg det ikke? Har fortalt han hvor vanskelig det er og han er veldig forståelsesfull, men vi begge vil jo at jeg skal klare det !! Noen som kan komme med tips? Hvordan skal jeg takle det, hvordan skal jeg gjøre det? Trenger desperat hjelp
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #2 Skrevet 15. januar 2014 be han ikke mase på deg, slik at du får ta det i ditt tempo etterhvert som du blir trygg på deg selv, i stedet for å ri han ligg flatt oppå han , og når du blir tryggere på deg selv kan du sette deg opp, men viktigst av alt er at han ikke presser deg på noen måte, slik at det får komme fra ditt ønske om å gjøre det når du er klar for det Anonymous poster hash: d31e8...469
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå