-TeddyToria- Skrevet 2. august 2005 #521 Del Skrevet 2. august 2005 Åhh, men så utrolig spennende! G R A T U L E R E R så masse!!! Krysser alt jeg har for at mannen får seg jobb og prosessen kan starte!!! Jeg har vært i Sør-Afrika, og det er mange små barn som trenger et hjem der også, et fint valg! Håper å høre mer etterhvert som tiden går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 2. august 2005 #522 Del Skrevet 2. august 2005 Gratulerer Tyttebæret!!!! :grine2: :grine2: Gratulerer med avgjørelsen, og gratulerer med det kommende "svangerskapet"!! Kan tenke meg det er deilig nå når dere har bestemt dere! Jeg skal krysse alt jeg har (untatt tarmene, for det gjør vondt..) for at Tyttebærmannen skal få seg jobb, sånn at det ikke blir noe problem for dere å bli foreldre! Tenk, du skal få bli mamma!! Blir veldig spennende å følge dere på veien! Ha en strålende tirsdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 2. august 2005 #523 Del Skrevet 2. august 2005 Så flott! Gratulerer med beslutningen - det må være deilig å ha tatt et valg! Virker som om adopsjon er mye riktigere for dere enn prøverørsprosessen. Dere har virkelig et spennende "svangerskap" foran dere. Håper virkelig mannen din får jobb snart, sånn at dere får satt i gang med prosessen. Gleder meg til å følge med videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 2. august 2005 #524 Del Skrevet 2. august 2005 Gratulerer med et flott valg! Jeg synes selv at tanken på adopsjon er kjempeskummel, så her blir den trykt ganske langt bak i hjernebarken inntil videre. Kanskje når alle håp om egenfødte barn er ute.. Jeg er så superredd for sykdommer og handicap at jeg per i dag ikke kommer til å kunne takle det. Det er man selvfølgelig heller ikke garantert at ikke skal skje ved å få egne barn, så hele tankerekken er rimelig selvmotsigende fra begynnelse til slutt. Dessuten er man vel sterk når det gjelder? Men jeg skulle jo ikke skrive av meg alle mine bekymringer her - heller gratulere deg som blivende mamma! Krysser fingre og tær for at mannen snart får jobb. Tenk, snart sitter du der med et sprell levende barn i armene :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 4. august 2005 #525 Del Skrevet 4. august 2005 Gratulerer så mye med beslutningen! Det virker som om det i aller høyeste grad er riktigst for dere, da jeg har hatt inntrykk av at du har vært litt dobbel hva gjelder prøverør… Skal krysse fingrene for at mannen din snart får seg jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 5. august 2005 #526 Del Skrevet 5. august 2005 Gratulerer så mye med den store beslutningen! Gleder meg til å følge med på prosessen! , Cielo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 5. august 2005 #527 Del Skrevet 5. august 2005 Gratulerer så mye! Det blir veldig spennende å følge deg fremover nå! Vi tenker også på å adoptere om noen år (skal først prøve på egenfødte), og er veldig interessert i å lese om prosessene dere skal igjennom og hvilke følelser de bringer frem! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 7. august 2005 #528 Del Skrevet 7. august 2005 Så herlige nyheter Tyttisvennen!! :grine2: Tenk at vi skal bli mamma begge to nå!!! Det gjør godt å ha tatt avgjørelsen...og så er det bare å kaste seg ut i det! Håper det ordner seg raskt med jobb for mannen din slik at dere kommer igang!! Ble kjempeglad jeg nå....blir så kjekt å kunne følge hverandre!! Goooooood fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 12. august 2005 #529 Del Skrevet 12. august 2005 Heisann tyttebæret Ser at dere har valgt adopsjonsprossessen i stedet for å fortsette prøverørskarusellen. Blir ikke det rett? Vi er i samme båt vi to da. Vi har også bestemt oss for å adoptere og venter bare på at komunen skal raske på seg og komme på hjemmebesøk. Blir hyggelig å følge med deres prosess samtidig som vi går vår...... Vi skal forresten adoptere fra Kina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 12. august 2005 #530 Del Skrevet 12. august 2005 Skulle bare innom for å sjekke Tyttebærsesongen, og her var det virkelig mye spennende å lese Gratulerer med minus masse kg, og med adopsjonsforberedelser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 13. august 2005 Forfatter #531 Del Skrevet 13. august 2005 Tusen takk, søte jenter! Dere er helskjønne altså! Så mange gledelige meldinger som lå her inne!!! Jeg har ikke så mye å oppdatere om egentlig. Vi venter fremdeles på at mannen skal få napp på en av de utallige jobbsøknadene han har sendt. Selv begynte jeg i ny jobb på fredag. Det var veldig hyggelig. Første gang jeg har vært så klar for å begynne igjen etter en ferie. Men det er deilig å få livet litt igang igjen, særlig når man har flyttet. Klems fra tyttis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 15. august 2005 #532 Del Skrevet 15. august 2005 Jeg krysser og jeg krysser! Nå må tyttismannen få seg jobb altså! For nå skal det adopteres!! Hvordan går det da tyttisvennen?! Synes du oppdaterer aaaaaltfor lite jeg altså! Goood fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 15. august 2005 Forfatter #533 Del Skrevet 15. august 2005 Ja, her er det bare å krysse...ingen jobb i sikte... og snekkere på full sving i kjelleren, full renovering og mye dyrere enn planlagt. UFF! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 15. august 2005 #534 Del Skrevet 15. august 2005 Oppussing er dyrt ja... Jeg er bare SÅ glad for at jeg har en mann som er elektriker og dessuten klarer å gjøre omtrent alt annet selv også... Ønsker tyttebærmannen lykke til videre i jobbjakten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 6. september 2005 #535 Del Skrevet 6. september 2005 Heisann Tyttisvennen! Hvordan står det til i heimen? ...har mannen hatt hellet med seg?? På tide med en oppdatering nå altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 9. september 2005 Forfatter #536 Del Skrevet 9. september 2005 Hei Madden og andre lesere av dagboken min Nå begynner det endelig å skje noe som det er verdt å si noe om! Mannen fikk jobb for ca 2 uker siden. Nå er søknaden sendt Verdens Barn og jeg har vært i kontakt med kommunen i dag. Damen fra BV som jeg snakket med (face to face) var meget hyggelig. Jeg fikk et kjempefint inntrykk av henne og hun gav god informasjon. Hun registrerte oss og vi står nå i ventekø for samtale. Hun regnet med at vi kunne starte før jul med samtaler. Første samtale vil foregå på hennes kontor. Deretter regner jeg med at det er et hjemmebesøk (eller 2?). Det med besøkene gjøres visst individuelt. Dersom sosialrapporten er "grei skuring" vil det ta ca 2 måneder før den blir sendt BUFetat. JIPPI! Vi er i gang!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 9. september 2005 #537 Del Skrevet 9. september 2005 Så bra Hvor var det dere ville adoptere fra da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 12. september 2005 #538 Del Skrevet 12. september 2005 Gratulerer! Så flott at den spennende prosessen er i gang! , Cielo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 12. september 2005 #539 Del Skrevet 12. september 2005 Gratulerer med jobb til mannen! Og gratulerer med at prosessen er i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 13. september 2005 #540 Del Skrevet 13. september 2005 Endelig vennen!!!! Vi tar å feirer med litt boller og brus!! Jeg stiller med maten jeg tyttis!! Bare å komme!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå