Gå til innhold

Sex på arbeidsplassen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det greit?

Eller kommer det ann på arbeidsstedet?

Anonymous poster hash: 9e78c...fe7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje ikke i åpent landskap...?

• Liker 5
Skrevet

Har du behov for å ha sex på arbeidsplassen?

• Liker 2
Skrevet

Greit så lenge det ikke går utover de andre ansatte (at du sluntrer unna oppgaver for å ha sex). Og så lenge andre slipper å se og høre dere.

• Liker 1
Skrevet

Trodde man skulle jobbe på arbeidsplassen?

Anonymous poster hash: 457fe...dca
  • Liker 5
Skrevet

Enten er denne tulletråd, eller TS som ikke gir nok info.

Jeg velger å svare seriøst uansett og tar en vill gjetning om TS' tanker at det gjelder sex etter arbeidstid (les: tomt kontor) med kjæresten/ukjente.

I praksis er det nok ikke bare rett fram og benytte kontoret som man vil, men skjønt, når katten er borte, leker musene på bordet.

Så lenge sjefen ikke får nyss om det, eller noen andre for den saks skyld, og det ikke går utover fysiske ting, så ja hvorfor ikke. Kan vel prøves et par ganger for å fiffe opp sexlivet, men regelmessig "aktivitet" anbefales ikke.

Har du, TS, et stort behov for tilfredsstillelse, kan du gjøre som alle oss andre og bruke litt mer tid på toalettet. "Toalettbesøk" kan ingen si noe på, så lenge det ikke overskrider en viss tidsgrense da, alt med måte selvsagt.

Anonymous poster hash: 83366...b3f
  • Liker 1
Skrevet

Folk bør ha såpass selvkontroll at de venter til de er ferdige på jobb. På jobben skal det jobbes.

Anonymous poster hash: b52d1...183
  • Liker 3
Gjest Passing by
Skrevet

Her jobbes det til alle døgnets tider så jeg hadde blitt nervøs for å bli oppdaget. Skjønner dog spenningen og det kan jo også være spennende med risikoen for å bli oppdaget, men foretrekker å bli oppdaget i skogen av vilt fremmede som jeg ikke vil treffe igjen framfor kolleger.

• Liker 1
Skrevet

Enten er denne tulletråd, eller TS som ikke gir nok info.

Jeg velger å svare seriøst uansett og tar en vill gjetning om TS' tanker at det gjelder sex etter arbeidstid (les: tomt kontor) med kjæresten/ukjente.

I praksis er det nok ikke bare rett fram og benytte kontoret som man vil, men skjønt, når katten er borte, leker musene på bordet.

Så lenge sjefen ikke får nyss om det, eller noen andre for den saks skyld, og det ikke går utover fysiske ting, så ja hvorfor ikke. Kan vel prøves et par ganger for å fiffe opp sexlivet, men regelmessig "aktivitet" anbefales ikke.

Har du, TS, et stort behov for tilfredsstillelse, kan du gjøre som alle oss andre og bruke litt mer tid på toalettet. "Toalettbesøk" kan ingen si noe på, så lenge det ikke overskrider en viss tidsgrense da, alt med måte selvsagt.

Anonymous poster hash: 83366...b3f

Hahaha! ;)

Dette var egentlig kun ett spørsmål. Fikk vite at en bekjent har hatt sex i en barnehage(!). Jeg reagerte litt på det, den andre personen syntes det var helt greit...

Mange andre steder jeg heller ville hatt sex, enn på jobb! ;)

TS

Anonymous poster hash: 9e78c...fe7

Gjest Inferno
Skrevet

Pulte på lageret en gang. Og en gang på kontoret til sjefen. Og en gang, nei, to ganger i en varebil!

Sex på jobb er kult, det.

Skrevet

Vet om to som var i praksis i en bedrift som fant ut at de skulle ha seg på bakrommet. De ble ferska og pælma ut.

Jeg skjønner det kan være noe med spenningen som frister, men selvkontroll er en fin ting. Og som en over her sier - det er bedre å bli ferska av ukjente i skogen.

Anonymous poster hash: 457fe...dca
Skrevet

Sex på arbeidsplassen?

Er sjef for en virksomhet med ca 200 medarbeidere. Hvordan ser jeg på hvis noen av "mine" har sex på arbeidplassen.

👊 Sex med kunder er ikke lov og vil ha betydelige konsekvenser

👊 En leder som har sex med en understillt vil ikke kunne fortsette som leder

👎 Noen som ikke gjør jobben sin godt nok pga pulings, det er det samme som annen unnansluntring

👎 Noen som plager andre ved å sjenere dem eller å ikke rydde etter seg, vil få passende reaksjon

🙈 Noen som gjør jobben sin, ikke puler feil person, og ikke plager andre, den vil ikke plage meg.

Anonymous poster hash: 52c0d...0ea

• Liker 1
Skrevet

Altså.. man får lønn når man jobber, så strengt tatt har ikke sex noe på arbeidsplassen å gjøre. Dersom du derimot gjør det i pausen, uten å forstyrre noen andre så ser jeg ikke problemet. Bare ikke informer noen andre om det, og for all del ikke ligg med opptatte personer ;)

Anonymous poster hash: 4cd16...ab4
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...