Gå til innhold

Jeg har blitt isolert


biba84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ehm. Kan du gjenta og forklare hva du mener?



Anonymous poster hash: b23d7...9f2
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et skrivekurs ! Prøver å lære en annen språk enn ditt språk i 3 år uten hjelp av noen ..og etterpå kan du forslaget det til meg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg forstod såpass at du er blitt isolert? Har du ingen venner eller familie eller jobb/studie?

Hobbier eller interesser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et skrivekurs!,,prøv å lære en annen språk enn ditt språk i 3 år uten hjelp av noen..og etterpå kan du forslaget det til meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bare mannen min som går på jobb daglig og el liten jente som går i barnehagen, vi treffes på kveld, jeg er på jakt etter jobb men ingen gi sjanse, prøvde å studere det kreves Bergen test i norsk. Jeg har tatt noen kurs på norsk og bestått norsk prøve 3 men trenger praksis for å passe Bergen test. Jeg har bare en venninne som er opptatt med et kurs. Hobbier det hjelper ikke å bli ikke isolert synes jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare mannen min som går på jobb daglig og el liten jente som går i barnehagen, vi treffes på kveld, jeg er på jakt etter jobb men ingen gi sjanse, prøvde å studere det kreves Bergen test i norsk. Jeg har tatt noen kurs på norsk og bestått norsk prøve 3 men trenger praksis for å passe Bergen test. Jeg har bare en venninne som er opptatt med et kurs. Hobbier det hjelper ikke å bli ikke isolert synes jeg

Hobbier og interesser er viktig! Det må du gjøre hver dag!

Du må være glad du har mann og barn, så håper dere har et bra forhold. Mange er ensomme uten venner og familie, så du har jo noen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad av mannen min og jente mi men isolert, å bli glad det betyr ikke at du er ikke isolert synes jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da foreslår jeg at du tar deg en tur i åpen barnehage med henne, eller på arrangementer på BIKS. Kirkens bymisjon har åpen bhg om ettermiddager i sentrum av Bergen (jeg antar det er der du er?) og det er mange kvinner der av utenlandsk opprinnelse, og også norske foreldre, med barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare mannen min som går på jobb daglig og el liten jente som går i barnehagen, vi treffes på kveld, jeg er på jakt etter jobb men ingen gi sjanse, prøvde å studere det kreves Bergen test i norsk. Jeg har tatt noen kurs på norsk og bestått norsk prøve 3 men trenger praksis for å passe Bergen test. Jeg har bare en venninne som er opptatt med et kurs. Hobbier det hjelper ikke å bli ikke isolert synes jeg

Snakker du engelsk da ?

Endret av sebastianen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I Norge foregår mye aktiviteter og sosiale arrangement i regi av frivillige organisasjoner. Kontakt Batteriet i Bergen (http://www.bymisjon.no/Virksomheter/Batteriet1/) eller Det felles innvandrerråd i Hordaland, som kjenner organisasjoner fra alle verdenshjørner.

Anonymous poster hash: 84930...f4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Norge foregår mye aktiviteter og sosiale arrangement i regi av frivillige organisasjoner. Kontakt Batteriet i Bergen (http://www.bymisjon.no/Virksomheter/Batteriet1/) eller Det felles innvandrerråd i Hordaland, som kjenner organisasjoner fra alle verdenshjørner.Anonymous poster hash: 84930...f4f

Her er oversikt over organisasjonene i det felles innvandrerråd i Hordaland: http://www.dfirh.no/medlemsorganisasjoner-1

Anonymous poster hash: 84930...f4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åpen barnehage er kanskje ikke noe for deg .... Jeg antar det snakkes om tilbudet som gis gjennom kirkens nødhjelp. Dersom du er en ressurssterk kvinne så har du helt sikkert noen interesser . Da må du oppsøke andre med samme interesse. De fleste i norge snakker engelsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et skrivekurs kunne gjort seg, der treffer du nok mennesker også...

Oh snap! Lurer på om de har kurs i respekt og medmennesklighet også...

Anonymous poster hash: be92e...d49

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpen barnehage er kanskje ikke noe for deg .... Jeg antar det snakkes om tilbudet som gis gjennom kirkens nødhjelp. Dersom du er en ressurssterk kvinne så har du helt sikkert noen interesser . Da må du oppsøke andre med samme interesse. De fleste i norge snakker engelsk.

Åpen bhg i Bergen er et storartet tilbud gjennom Kirkens bymisjon og det er ikke bare barn i barnehagealder som kan gå der. Men barn i alle aldre, selv om flertallet er unge, der de noen ettermiddager i uken kan møte andre barn, og voksne, og der de voksne kan knytte fellesskap og være med på ulike informasjonsmøter og lignende som tar for seg foreldrerollen. Samt at det arrangeres utflukter og annet moro der man kan delta og bli kjent med byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Oslo og jeg går nå på noen kurs med rød kurs. Takk for alle som har prøvd å hjelpe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...