AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #21 Skrevet 16. januar 2014 Det blir vanskeligere for dem hvis du venter til de begynner på skolen. Anonymous poster hash: 4bf93...7cc
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #22 Skrevet 16. januar 2014 Klarer 3-åringer å gå på ski? Ser for meg at det blir en del knall og fall... Mulig det bare er jeg som var ei kløne som barn, men husker at jeg ikke lærte å stå på ski før jeg begynte på skolen eller noe... Ungene mine har ikke ski... Jepp, når de lærer. Vår 3,5 åring er med pappa i slalombakken. Stått på ski siden han kunne gå. Anonymous poster hash: 494dc...471
absinthia Skrevet 16. januar 2014 #23 Skrevet 16. januar 2014 En treåring er det greit å kjøpe vanlige ski til, men jeg har kjøpt til noen av mine barn da de var ett og et halvt og da synes jeg det funker med slike som du snører på vanlige sko,rett og slett fordi de ikke går mer enn 10 minutter i gangen og fordi de finnes korte nok til å holde styr på. Året etter har de fått mer vanlige ski ( les arvet)
Gjest Kaffelattn Skrevet 16. januar 2014 #24 Skrevet 16. januar 2014 Hm...trodde barn eventuelt startet med ski i 5-6 års alderen. 2-3 år altså? Jøss.
Gjest Kaffelattn Skrevet 16. januar 2014 #25 Skrevet 16. januar 2014 Det blir vanskeligere for dem hvis du venter til de begynner på skolen. Anonymous poster hash: 4bf93...7cc I bedriften der jeg jobber er det noen fra andre kulturer (England, Tyskland, Sveits etc) og mange av de lærte å stå på carwing i voksen alder. De tenker ikke at det er viktig å stå fort og det går visst bra med dem
Boletta Skrevet 16. januar 2014 #26 Skrevet 16. januar 2014 Jeg begynte veldig tidlig å gå på ski selv. Jeg er ingen racer, men alltid vært trygg og kan reise meg fra de mest innviklede fall. Tror det er fordel å starte tidlig dersom barna har glede av det. Akkurat som med svømming 1
Anneline80 Skrevet 17. januar 2014 #27 Skrevet 17. januar 2014 Klarer 3-åringer å gå på ski? Ser for meg at det blir en del knall og fall... Mulig det bare er jeg som var ei kløne som barn, men husker at jeg ikke lærte å stå på ski før jeg begynte på skolen eller noe... Ungene mine har ikke ski... Jada, jeg gikk min første mil før jeg var 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå