Gjest28 Skrevet 15. januar 2014 #1 Skrevet 15. januar 2014 Det er flere måter å fjerne føflekker på. Hvilken gir penest resultat? Har du en flink lege i Østfold å anbefale?
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #2 Skrevet 15. januar 2014 Penest resultat vil du få med fjerning med laser. Anonymous poster hash: 56c7f...8e6
Gjest28 Skrevet 15. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2014 Blir det ikke arr med laser? Det koster vel en del?
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #4 Skrevet 15. januar 2014 Vel, jeg fjernet flere føflekker med laser på armene og ryggen for over et år siden, og jeg har fortsatt mange stygge røde arr den dag i dag. Blir nok sikkert bedre med tiden, men det går veldig sakte og tærer på selvtilliten. Anonymous poster hash: 6380b...7af
Millimani Skrevet 15. januar 2014 #5 Skrevet 15. januar 2014 Jeg har fjernet føflekker under lokalbedøvelse. Det blir arr av det uansett hvilken måte du velger, tror jeg...(?) Jeg brukte plaster over arrene i ni måneder, da slutta jeg med plaster. Kunne sikkert brukt plaster ni måneder til, men litt penere ble det iallfall.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #6 Skrevet 15. januar 2014 Vel, jeg fjernet flere føflekker med laser på armene og ryggen for over et år siden, og jeg har fortsatt mange stygge røde arr den dag i dag. Blir nok sikkert bedre med tiden, men det går veldig sakte og tærer på selvtilliten. Anonymous poster hash: 6380b...7af Kan jeg spørre om noe. Hvordan fungerer dette? Jeg var veldig mange føflekker på armene som jeg kunne tenkt meg å fjerne. Men må de være "farlig" for å fjernes? Eller i risky-gruppen.. Fjernet føflekk med å skjære den bort, og arret var rødt i over et år, det er normalt - det blir mindre rødt etterhvert. Anonymous poster hash: bea8d...62e
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #7 Skrevet 15. januar 2014 Jeg fjernet en under tåa (AUUUU) med lokalbedøvelse og kniv. Er et stort arr der. Anonymous poster hash: d6639...b22
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #8 Skrevet 15. januar 2014 Kan jeg spørre om noe. Hvordan fungerer dette? Jeg var veldig mange føflekker på armene som jeg kunne tenkt meg å fjerne. Men må de være "farlig" for å fjernes? Eller i risky-gruppen.. Fjernet føflekk med å skjære den bort, og arret var rødt i over et år, det er normalt - det blir mindre rødt etterhvert. Anonymous poster hash: bea8d...62e Hvis du gjør det hos en privat klinikk, fjerner de dem for deg nesten uten å tenke seg om. Regner jo med at de ikke gjør det hvis de ser føflekker som ser farlige ut. Dette er selvfølgelig ikke etter normen, og det er heller ikke anbefalt å fjerne føflekker med laser. Selv har jeg hatt så store komplekser for mine at jeg ga faen. Anonymous poster hash: 6380b...7af
Gjest28 Skrevet 15. januar 2014 Forfatter #9 Skrevet 15. januar 2014 Noen som har erfaring med å fryse dem vekk? Etter det jeg leser på forskjellige sider virker det som det beste er å fjerne med kniv. Da får man med alt, også i dybden og føflekker blir sendt inn for sjekk.
Gjest heihade Skrevet 15. januar 2014 #10 Skrevet 15. januar 2014 (endret) Jeg har bare fjernet med skalpell. Totalt fire stk hos to forskjellige leger. De to første fikk jeg runde, merkelige arr etter da han bare skar ut hele føflekken, rund som den var, og sydde sammen. De to siste fikk jeg litt penere, mer kuttaktige arr av, da han skar ut som i en øyefasong og sydde sammen til en strek. Arrene bruker evigheter på å forsvinne, i alle fall hos meg. Men det varierer jo også fra person til person. Det beste du kan gjøre er å ikke bry deg. Jeg har aldri brydd meg om arr. Folk får bare spørre hvis de lurer på hva det er. Bare hold deg unna sol de første månedene eller bruk sunblock hvis du må. Hvis du ønsker å fjerne av andre grunner enn estetiske er det lurest å gjøre det uansett. Heller et arr enn hudkreft, sant? Gjelder det ansiktet derimot tror jeg du blir overført til en kosmetisk kirurg så det skal bli penest mulig sydd og ordnet. Endret 15. januar 2014 av heihade 1
Gjest Eurodice Skrevet 15. januar 2014 #11 Skrevet 15. januar 2014 (endret) Enten har dere vært svært uheldige, eller så har jeg usedvanlig godt "grokjøtt". Jeg har fjernet ganske mange føflekker hos fastlege, med lokalbedøvelse og skalpell. Jeg har en svak, hvit stripe av et arr på venusberget etter fjerning av en relativt stor utstikkende føflekk. Så har jeg et tilsvarende i en tinning, men det må jeg nesten bruke lupe for å se. Arrene var rene og pene nesten med en gang. Endret 15. januar 2014 av Arabella 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #12 Skrevet 15. januar 2014 jeg har hørt at det blir styggere arr med laser. Finn en lege som er flink å skjære og sy. Jeg har fjerner 4 stykker, og arrene viser nesten ikke. Ikke bryr jeg meg heller, finere med et lite arr enn en brun flekk Anonymous poster hash: bcea9...46c
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #13 Skrevet 15. januar 2014 Legen min skjærte den vekk med kniv...utrolig ekkelt i grunn, da den var ganske stor. Følte meg litt som en Döner-rull Anonymous poster hash: 56c7f...8e6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå