Gå til innhold

Ohh, the irony!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

" Vær snill, gjør dere selv en tjeneste, og interessèr dere for deres egne privatliv og det som skjer der, i stedet for mitt og min familie sitt!" (sitat: Rannveig Heitmann)

:D Sterke ord fra jenta som lever av, og for, å putte ut seg selv og familien på nett



Anonymous poster hash: e778f...7b5
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uten å spekulere i enkeltbloggere, så tror jeg det er en effektiv pr-strategi for disse å skape sensasjoner anonymt, på sosiale medier, om eget privatliv.



Anonymous poster hash: 456bd...f17
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Sterke ord fra jenta som lever av, og for, å putte ut seg selv og familien på nett

Anonymous poster hash: e778f...7b5

Og reality-tv.

Anonymous poster hash: 165a2...dd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok en del bloggere som ikke helt ser konsekvensen av sine handlinger på nett.

Det faktum at hun kan tjene penger på bloggen sin og ha en inntekt gjennom dette, baserer seg ene og alene på at leserne er nysgjerrige på hennes privatliv.

Den dagen de slutter med det, får hun ingen trafikk og heller ingen inntekt via bloggen.

Jeg tror ikke denne unge damen helt ser sammenhengen, og klarer å håndtere dette på en god måte.

Synd for henne, men enda mer synd for hennes barn og andre rundt henne

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok en del bloggere som ikke helt ser konsekvensen av sine handlinger på nett.

Det faktum at hun kan tjene penger på bloggen sin og ha en inntekt gjennom dette, baserer seg ene og alene på at leserne er nysgjerrige på hennes privatliv.

Den dagen de slutter med det, får hun ingen trafikk og heller ingen inntekt via bloggen.

Jeg tror ikke denne unge damen helt ser sammenhengen, og klarer å håndtere dette på en god måte.

Synd for henne, men enda mer synd for hennes barn og andre rundt henne

Klart det er trasig, men som TOBARNSMAMMA burde hun evne å reflektere over dette

Anonymous poster hash: e778f...7b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det er trasig, men som TOBARNSMAMMA burde hun evne å reflektere over dette

Anonymous poster hash: e778f...7b5

Ja, det er jeg helt enig i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...