Gå til innhold

Annette Haga


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ikke lest bloggen hennes på sikkert et halvt år, og det første jeg tenkte var at hun har blitt sykelig tynn.. Er det bare jeg som syns det, eller er det flere som også har reagert på det?

http://i44.tinypic.com/2n03ejk.jpg



Anonymous poster hash: 285db...7fe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det bare ser sånn ut pga halve låret er dekket til av det hun har rundt seg!

Tenkte på det jeg også, men hun ser uansett MYE tynnere ut enn hun gjorde for ett år siden.. http://oi40.tinypic.com/2gul306.jpg

Anonymous poster hash: 285db...7fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er fortsatt sammen med kjæresten?

Anonymous poster hash: 5ffa2...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er fortsatt sammen med kjæresten?

Anonymous poster hash: 5ffa2...c8d

Ja..

Anonymous poster hash: 285db...7fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om noe så vil jeg påstå at jenta er over gjennomsnittet intelligent. Annette Haga, I salute you. Fra nå av er du favorittbloggeren min - bare husk å få i deg mat.



Anonymous poster hash: eb213...701
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker henne, syntes hun skriver godt og tar utrolig fine bilder. Men jeg syntes hun blogger veldig sjeldent, med unntak av denne ferien da, blir litt for døvt med baaaare outfits og inspobilder. Savner å se litt mer personlighet, ikke bare fashion liksom.

Anonymous poster hash: fea2a...bac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har hun ikke skrevet noe om at hun har gått ned pga depresjonene hun har slitt med da?
Syns også hun ser litt tynnere ut, men ikke bekymringsverdig, og hun virker som en jente som har kontroll :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker henne. Synes hun er veldig flott:-)

Enig! Masse inspirasjon å finne fra bloggen hennes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen formening om kroppen hennes, men hva er det med de der bikinitoppene der det er masse rare dingsebomser foran? Ser jo ut som om man har slaskepupper i de. Ikke at det er noe galt med slaskepupper, men jeg trodde det ikke var så populært å fronte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...