Gå til innhold

Mørkere urin

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg la om kostholdet mitt for 2 uker siden, jeg har kuttet ut cola med vann, spiser mer sunt. Men de siste dagene så har urinen min blitt mye mørkere. Jeg drikker 2-3 liter vann hver dag da jeg har en flaske jeg fyller opp hver gang den er tom. Har mindre utflod enn det jeg hadde. Noe som er bra.

Men jeg og samboer hadde samleie på lørdag da livmortappen var åpen. Og samboer mener vi kanskje kan ha klart det nå, men jeg skjønner ikke hvorfor urinen er så mørk. Aldri sett den så mørk før, og har vært hos lege og har ikke UVI.. Men det er noen uker siden jeg var der.

Men hva kan være årsaken til det?

Anonymous poster hash: e9201...6b0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spist mer gulrot eller andre sterkt fargede ting?

Jeg fikk panikk en gang da jeg tisset lilla, helt til jeg kom på at jeg hadde spist masse ferske rødbeter :nigo:

Skrevet

Spist mer gulrot eller andre sterkt fargede ting?

Jeg fikk panikk en gang da jeg tisset lilla, helt til jeg kom på at jeg hadde spist masse ferske rødbeter :nigo:

Jeg har spist litt gulrot da jeg hadde det til middag for noen dager siden. Men det var mest sukkererter og brokkoli.

Skrevet

I dag våknet jeg med murringer nederst i magen og korsryggen, sure oppstøtt/gulper ofte. Men hvis jeg er gravid, så burde det egentlig ikke ha merket noe enda?!

Skrevet

Noen merker det tidlig, andre merker det nesten ikke før de føder. Det er så forskjellig...

Det er mange årsaker til at urinen kan bli mørkere, så det er helt umulig å svare på, dessverre.

Skrevet

Noen merker det tidlig, andre merker det nesten ikke før de føder. Det er så forskjellig...

Det er mange årsaker til at urinen kan bli mørkere, så det er helt umulig å svare på, dessverre.

Dro ned til legen i dag med urinprøve, det er ikke urinveisinfeksjon, men jeg glemte jo selvfølgelig å spørre om de kunne ta en graviditetstest. Men den hadde vel ikke slått ut så tidlig. Men urinen har blitt lysere igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...