Gå til innhold

Hva er jobben til de ulike bloggerne egentlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Livingdoll feks, hva gjør hun egentlig? Hva er jobben? Og hva er jobben til de andre bloggerne dere vet om? Eller jobber de ikke?



Anonymous poster hash: f1e73...ca7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen blogger bare, mens noen reiser rundt i verden, for å kunne skrive om opplevelsen etterpå. (Kalles sponsing - får turen gratis). Noen får produkter som skal testes, sånn at de kan skrive om det etterpå.



Anonymous poster hash: 61621...4d9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggen er jobben de til aller fleste rosabloggerne. Altså å skrive innlegg ;)



Anonymous poster hash: f5fa7...112
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis jobber noen: Maria holzweiler: designer, Celine ågaard: redaktør, Hedda skoug: stylist, Marie ullevoldsæter: jobber for Tom Wood.. :-)

Anonymous poster hash: e2ea3...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livingdoll feks, hva gjør hun egentlig? Hva er jobben? Og hva er jobben til de andre bloggerne dere vet om? Eller jobber de ikke?

Anonymous poster hash: f1e73...ca7

Synes at Living Doll ikke gjør noe annet enn å reise jeg. Har gitt opp å følge bloggen hennes

Anonymous poster hash: e09b4...03e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De alle største bloggerne har jo bloggen som jobb. De skriver jo ikke bare i en halvtime, også går ut å gjør hva de vil. De må gjøre masse forarbeid, og de har sponsorer som har gitt de deadliner som de må følge, de sitter gjerne å jobbe ed bloggen opptil 5-6 timer dagen.



Anonymous poster hash: d56fc...fe5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De alle største bloggerne har jo bloggen som jobb. De skriver jo ikke bare i en halvtime, også går ut å gjør hva de vil. De må gjøre masse forarbeid, og de har sponsorer som har gitt de deadliner som de må følge, de sitter gjerne å jobber med bloggen opptil 5-6 timer dagen.

Anonymous poster hash: d56fc...fe5

Ups, skrivefeil.

Anonymous poster hash: d56fc...fe5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes at Living Doll ikke gjør noe annet enn å reise jeg. Har gitt opp å følge bloggen hennes

Anonymous poster hash: e09b4...03e

Ja, lurer på hvordan hun har råd?

Anonymous poster hash: f1e73...ca7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, lurer på hvordan hun har råd?

Anonymous poster hash: f1e73...ca7

Hun får vel bo på hotell gratis mot at hun viser det fram på bloggen. Ser egentlig møkkakjedelig ut, spør du meg.

Anonymous poster hash: 5964e...211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, lurer på hvordan hun har råd?

Anonymous poster hash: f1e73...ca7

Visst dere faktisk hadde lest bloggen hadde dere visst at hun hadde planer om å slutte å blogge, men fikk tilbud om å gjøre bloggen om til en reiseblogg. Så det at hun reiser er jobber hennes. Hun er ikke den eneste reisebloggeren i verden. Ifølge henne selv får hun sponset oppholdet, men somregel ikke flybilletten. Syns hun gjør en god jobb, jeg blir ihvertfall fristet til å reise til alle de fine stedene hun reiser til :-)

Anonymous poster hash: 9d2a1...4a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun får vel bo på hotell gratis mot at hun viser det fram på bloggen. Ser egentlig møkkakjedelig ut, spør du meg.

Anonymous poster hash: 5964e...211

Møkka kjedelig? Hun lærer ihvertfall mye om landene hun reiser til, og reiser faktisk til spennende steder, oppsøker lokalbefolkningen og bor på/i spesielle hotel/hus.

Anonymous poster hash: 9d2a1...4a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møkka kjedelig? Hun lærer ihvertfall mye om landene hun reiser til, og reiser faktisk til spennende steder, oppsøker lokalbefolkningen og bor på/i spesielle hotel/hus.

Anonymous poster hash: 9d2a1...4a1

Sånn utifra bloggen ser det ut som om hun er på sydenferie hele året, ligger på stranda og tar antrekksbilder. Ja, jeg synes rett og slett at det livet hun presenteres på bloggen virker drittkjedelig.

Anonymous poster hash: 5964e...211

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn utifra bloggen ser det ut som om hun er på sydenferie hele året, ligger på stranda og tar antrekksbilder. Ja, jeg synes rett og slett at det livet hun presenteres på bloggen virker drittkjedelig.

Anonymous poster hash: 5964e...211

Det er ikke det inntrykket jeg får av å lese tekstene. Hun tar kontakt med lokalbefolkningen og når hun går ut går hun steder der de vanker og holder seg unna utestedene med mye turister. Hun spiser lokal mat og opplever mye. Syns absolutt ikke det virker som en typisk sydenferie. Jeg har aldri reist til "syden" og kommer aldri til å reise på charterferie noensinne. Men kunne godt tenkt meg å oppleve det samme som Elise.

Anonymous poster hash: 9d2a1...4a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldigvis jobber noen: Maria holzweiler: designer, Celine ågaard: redaktør, Hedda skoug: stylist, Marie ullevoldsæter: jobber for Tom Wood.. :-)

Anonymous poster hash: e2ea3...436

Kngen av disse er toppbloggere og kunne aldri levd av bloggen alene. (Ja de ligger på topp 100, men ingen ligger på topp 10)

Anonymous poster hash: 5f25e...9ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ingen inntrykk av stedene egentlig utfra sånn som hun blogger. Bloggen virker som en eneste lang ferie. Outfitbilder, strand bilder og nesten ingen info, så det er en reiseblogg?? :klo: Og om hun må betale reiseutgifter selv må jo det bli spinndyrt!



Anonymous poster hash: f1e73...ca7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...