Maetzii Skrevet 21. mai 2004 #21 Skrevet 21. mai 2004 * Soho-sjokoladen * En noe eldre sjokolade som jeg tror het Relax - hvit sjokolade med crisp og lilla trekk * Banan-bitene i twisten * noen små ovale hvite drops med bruspulver inni som de solgte i alle smågodtdisker, og som når man sugde på dem bruste og lagde små bobler i munnen.. * sitrondropsene som de solgte i "røykpakker" og som lignet litt på de ovenfornevnte dropsene, men var litt større og ble litt klissete i munnen. * surt "bruspulver" i løsvekt, og omtrent samme produktet i henholdsvis små poser med bilde av romvesner etterpå og i små pyramideformede "tipier" med bilder av indianere... * Fakkel-isen, en stoor kroneis med solbærsaus og -trekk (tror det var solbær) som var laget spesielt i forbindelse med Lillehammer-OL, tror den fantes i 2-3 år. * en juice med blanding av røde bær/frukter som het Rubin eller eventuelt Rubin-nektar.. Ååååå så mye jeg savner av godterier som ikke finnes mer... *bli skikkelig trist*
Gjest LoisLane Skrevet 21. mai 2004 #22 Skrevet 21. mai 2004 Soho-sjokoladen, ja. CherryCoke (hadde sikkert ikke likt den nå, men) Salmiakkstenger Riegel og Hasla
pusla Skrevet 22. mai 2004 #24 Skrevet 22. mai 2004 Hm, savner ingenting jeg - godt det er noe bra med å ha teflonhjernen min! :-)
83` Skrevet 22. mai 2004 #25 Skrevet 22. mai 2004 Henger meg med på denne! Husker det var standard lørdagsgodt da jeg var mindre (og de fortsatt fantes.. :cry: ) Trodde det bare var jeg som husket de, jeg!
Smilla78 Skrevet 23. mai 2004 #27 Skrevet 23. mai 2004 Tyrkisk peber Hot`n Chili Tyrkisk Peber isen Sure Ufo Pepper Ufo Brus Ufo Mamma mia pizza Caramel sjokolade Mandelsjokolade fra Nidar
Gjest Moonshadow Skrevet 23. mai 2004 #28 Skrevet 23. mai 2004 Nå kom jeg på en til.. Mandelkrokan sjokkisen de hadde før...mmm
Gjest Emera Skrevet 23. mai 2004 #29 Skrevet 23. mai 2004 Jeg savner Bait, en slags "sandwich-is" med kjeks på den ene halvdelen og sjokolade på den andre. Den var god! Og så savner jeg Tøffe, noen avlange småsjokolader fra Nidar. De savner jeg veldig... For de har jeg elsket siden de var i Donald-posene da jeg var liten...
Modesty Skrevet 24. mai 2004 #30 Skrevet 24. mai 2004 -pink panter-brusen Den selger de fremdeles De fleste butikkene her har ihvertfall pink panterbrus!
Gjest 1111 Skrevet 24. mai 2004 #31 Skrevet 24. mai 2004 :o Det har ikke jeg sett! *løper ut for å lete etter brus*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå