Gå til innhold

Mimre

Fremhevede innlegg

Gjest rabrabara
Skrevet

Av en eller annen grunn kom jeg til å tenke på, i går kveld da jeg hadde lagt meg, noe jeg syntes var utrolig godt før i tiden. En is som het Coco-bahia. Tropisk saftis, og det fantes tilsvarende brus. Noen som husker denne? Jeg savner også Lemmy, det supergode sitronbrusen. Nam! Mon tro om det finnes noe som er like godt? Jeg har iallefall ikke funnet noe.

Er det noe dere husker og savner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg savner pæreisen. Den nye fra Royal er ikke god, den smaker bare hermetiske pærer. Og jeg savner noen spesielle ostepops-lignende snacks de hadde en kort stund. De var hardere, mer ujevne i formen og knudrete, smakte sterkere ost (cheddar tror jeg) og var i en mørk rød pose. De var så gode.

Skrevet

Har mange ting jeg savner jeg.

-pæreis med vaniljeis inni, formet som en frosk

-sjokoladene med hvit, uthevet disney-figur på

-pink panter-brusen

Skrevet

Go`bit! Mørk sjokolade, bitter marsipan og en stripe jordbærfyll. Min yndlingssjokolade som barn! Dypt savnet i årevis!

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

-sjokoladene med hvit, uthevet disney-figur på

Åå,de var så gode! De savner jeg også :)

Gjest Moonshadow
Skrevet
Og jeg savner noen spesielle ostepops-lignende snacks de hadde en kort stund. De var hardere' date= mer ujevne i formen og knudrete, smakte sterkere ost (cheddar tror jeg) og var i en mørk rød pose. De var så gode.

De har jeg savnet masse jeg også...

Savner også en is som var en gang, astronaut is eller noe sånt. Hvit med gummibjørn i toppen.

Crystall pepsi er noe jeg også kunne tenkt meg å smake igjen og pizzaen som het peperoni.(stabburet)

Gjest rabrabara
Skrevet

Ja, den isen med den lille astronaut-mannen var god! Og Pepperoni-pizzaen. Og TOm og JErry is.

Hjernen er litt is-orientert for tida..

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Den astronaut-isen var favoritten min da jeg var mindre :)

Skrevet

Hjallis-is med jordbær eller karamell fra Trønder Is.

Papiret var hvit og lyseblå-stripete, eller hvitt og orange-stripete.

Mormor hadde ofte slike på lur i fryseboksen da jeg var liten.

Skrevet
Hjallis-is med jordbær eller karamell fra Trønder Is.

Papiret var hvit og lyseblå-stripete, eller hvitt og orange-stripete.

Mormor hadde ofte slike på lur i fryseboksen da jeg var liten.

Ja!!

I tillegg savner jeg blåbær-rundpinne, tror den het Polaris eller noe lignende. Saftis med blåbærsmak, fra Trønder-is!

Skrevet

Savner spøkelses-is jeg, dette er den beste isen jeg noen gang har smakt!!

Skrevet

Husker ikke helt hva den heter.... tror det var banan split (eller noe i den dur??? Noen som vet??), vanilje is med et gult trekk over, på størrelse med pin-up og lollipop.... den var utrolig god husker jeg, men det er jammen mange år siden den var på markedet

Gjest Lady-M
Skrevet
Husker ikke helt hva den heter.... tror det var banan split (eller noe i den dur??? Noen som vet??), vanilje is med et gult trekk over, på størrelse med pin-up og lollipop.... den var utrolig god husker jeg, men det er jammen mange år siden den var på markedet

Ja ja, den var så god! Tror den fantes i to smaker, banan og ananas..? Savner også Tom & Jerry is.

Gjest Moonshadow
Skrevet

Savner også de pimpene som vi fryser selv. De som man kjøper som saft "poser" og legger i fryseren. De der en var hvit, en brun og en rosa.. Den hvite var så god... De som er nå er ikke like gode..

Gjest Iset - ikke innlogget
Skrevet
Av en eller annen grunn kom jeg til å tenke på, i går kveld da jeg hadde lagt meg, noe jeg syntes var utrolig godt før i tiden. En is som het Coco-bahia. Tropisk saftis, og det fantes tilsvarende brus. Noen som husker denne? Jeg savner også Lemmy, det supergode sitronbrusen. Nam! Mon tro om det finnes noe som er like godt? Jeg har iallefall ikke funnet noe.

Er det noe dere husker og savner?

Var den brusen hvit??? Da husker jeg den, og har lett etter det navnet å årevis!!

Gjest rabrabara
Skrevet

Ja, den var hvit! Og supergod!

Skrevet

Åååå ja da er det den!! Mamma kjøpte den hele tiden til meg, i 1983-84. Supergod!! Hvorfor forsvant den? :sur:

Gjest Ethereal
Skrevet
Soho-sjokoladen

Den savner jeg også... :cry:

Skrevet

Den savner jeg også... :cry:

Jeg synes den var ganske sur og grusom. :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...