Osislove Skrevet 14. januar 2014 #1 Skrevet 14. januar 2014 Hei. Lurer på hvor mange mnd man kan hoppe over mensen..? Har hoppet over 4 mnd, er det på tide å få den da? Lure også på om man kan få sikkelig magesmerter av å hoppe over? Mvh osislove
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #2 Skrevet 14. januar 2014 Hei. Lurer på hvor mange mnd man kan hoppe over mensen..? Har hoppet over 4 mnd, er det på tide å få den da? Lure også på om man kan få sikkelig magesmerter av å hoppe over? Mvh osislove Bare å hoppe over, det er ikke farlig! Jeg har ikke hatt mensen på 5 år...Anonymous poster hash: b09e0...e5a 1
mlilja Skrevet 14. januar 2014 #4 Skrevet 14. januar 2014 Jeg ville nok ha fått den et par ganger i året ihvertfall. Nå hopper jeg aldri over mensen pga sykdom, men farlig er det vel ikke nei. 5 år uten, slik som anonym, tror jeg ikke er særlig bra for kroppen om du hopper over med p-piller e.l
Osislove Skrevet 14. januar 2014 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2014 Nei skal Selfølgelig ha den.. bare sliter med en del så kjenner ikke jeg klarer de mensen smertene og sånt, siden jeg får så smerter... Men takk for svar
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #6 Skrevet 14. januar 2014 Selv har jeg ikke han en skikkelig mens på 5år. Da har jeg hatt hormonspiral som har gjort at den har uteblitt. Den tok jeg ut i sommer og har enda ikke fått noe. Er ikke farlig, men føler du seg usikker så kan du jo bare ta en telefon til legen å høre hva h*n sier :-)Anonymous poster hash: 309f6...365
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå