AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #1 Skrevet 14. januar 2014 Hei, jeg har nettopp flyttet hjemmefra og her har jeg ikke tilgang til kaffetrakter enda, jeg har bestilt en trakter, men den får jeg ikke før om 3 uker. I mellomtiden har jeg lyst til å teste ut kokekaffe, hvordan smaker det i forhold til vanlig traktet kaffe? Hvordan er smaken forskjellig? Jeg kan ikke fordra pulverkaffe, så det er ikke et alternativ. Håper noen tar seg tid til å svare. Jeg har ikke lyst til å kjøpe en hel pose kokekaffe, for å så kaste den. Anonymous poster hash: 03ed8...b1d
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2014 #2 Skrevet 14. januar 2014 Smaker fortreffelig, kan være du ikke vil begynne med traktekaffe heller.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #3 Skrevet 14. januar 2014 Smaker fortreffelig, kan være du ikke vil begynne med traktekaffe heller. Sier du det? Jeg har hørt det stikk motsatte av noen andre. Anonymous poster hash: 03ed8...b1d
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2014 #4 Skrevet 14. januar 2014 Sier du det? Jeg har hørt det stikk motsatte av noen andre.Anonymous poster hash: 03ed8...b1d Ja, ja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå