AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #1 Skrevet 14. januar 2014 Jeg vet ikke hvor jeg skal poste dette, men... Siden 2011, har jeg vært hjemmeværende pga psykisk sykdom. Men jeg føler at dette har gjort meg enda "sykere", fordi jeg kjenner at jeg ikke makter å gjøre noe som helst. Jeg orker ikke å gjøre hjemmearbeid, orker ikke å dusje. Enkelte ganger orker jeg ikke lage mat engang! Har noen av dere noen råd til meg om hvordan jeg kan bli flinkere med å være mer aktiv og struktrurert? Anonymous poster hash: c8bb3...d2d
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #2 Skrevet 14. januar 2014 Bestem deg for at du skal være mer effektiv. Skriv lister og notater over daglige gjøremål, og fullfør dem uansett hvordan dagsformen er. Sett av en viss periode om dagen der du kan gjøre det du føler for (tv-titting osv), og gjør fornuftige, produktive ting ellers. Av og til må man bare presse seg ut av komfortsonen. Anonymous poster hash: 72e6b...a95
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #3 Skrevet 14. januar 2014 Takk for at du svarte Kanskje lister kan hjelpe ja. Føler bare at dagene min kun består av " visse perioder for tv-titting". Jeg MÅ gjøre noe med dette. Det er klart! Anonymous poster hash: c8bb3...d2d
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #4 Skrevet 14. januar 2014 Når jeg føler meg lat og har masse jeg skulle gjort når jeg heller vil se på tv bestemmer jeg meg for å gjøre noe i hver reklamepause. Som regel ender det i at jeg blir såpass engasjert i oppgaven at jeg glemmer tven, men får uansett gjort unna en del.Anonymous poster hash: b36a7...7ba
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå