Gå til innhold

Sexy undertøy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heia.

Er helt ny her, men har prøv å lete og finner ikke noen tråder om dette.

Lurer på en liten ting, jeg har tenkt på en del.

Kjæresten min og jeg har vært sammen i to år, og han har dette skoleåret flyttet til en annen by. Vi har derfor så og så alltid veldig bra og god sex når vi møtes. Denne gangen har jeg tenkt å overaske han med sexy undertøy, men er veldig usikker på en ting. Fra jeg på en måte har kommer inn i rommet med undertøyet på, hva skjer da? skjønner dette er et rart spørsmål, men liksom han må vel få se eller så er vitsen med sexy undertøy jo borte?

Eller tar jeg feil? i så fall hva skal liksom skje i denne perioden fra døra til vi kysser og begynner med sexen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo enten gå bort og begynne å kysse han. Eller så kan du stå et par sekunder på gulvet mens du viser deg frem (snurrer en gang rundt), sånn at han får se hele anntrekket. :)

Anonymous poster hash: 206b6...ffc
  • Liker 1
Skrevet

Hun jeg var sammen med sist sendte meg til sengs (når vi var hos henne) og sa at hun kom snart!

Å lot meg vente der til hun kom enten i sexy undertøy eller naken og kastet dynene på gulvet og la seg inntil meg og begynte å kysse!

Like spennende hver gang hun kom inn soveromms døra! Å holdt meg litt på pinebenken for å bygge opp stemninga! ;)

Anonymous poster hash: 312a7...ad2

• Liker 1
Skrevet

Å ja det hadde kanske vært noe det! Tusen takk for svar :-)

Anonymous poster hash: 21546...5e7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...