AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #1 Skrevet 14. januar 2014 Noen ganger når jeg snakker med noen spesielle personer blir jeg veldig irritert uten grunn. Som f.eks nå snakket jeg nettop med moren min og ble kjempe irritert. Hun har ikke gjort noe galt eller noe som helst. Men jeg ble så irritert at jeg faktisk har tårer i øya og slo megselv i låret et par ganger. Sånn som dette var det også med eksen min. Jeg fikk lyst til å være frekk mot han når jeg snakket med han for jeg ble bare så forferdelig irritert av han. Det har vært sånn med noen mennesker at jeg har skreket til dem uten grunn fordi jeg blir så irritert. Også føler jeg meg helt jævlig etterpå, for jeg forstår ikke hva som skjer. Og stakkaren som jeg blir sur på skjønner heller ikke hva som skjer. Jeg syntes dette er fryktelig merkelig. Særlig siden jeg veldig skjelden blir irritert ellers. Og dette er bare med noen få mennesker. Nå har jeg lært å ikke la det gå utover de jeg blir irritert på (som regel) men isteden tar jeg det ut på megselv ved å grine etter jeg har snakket med dem og kaste ting foreksempel. Duvet, sånne ting man gjør når man blir veldig sint, men holder ut helt til man er alene også eksploderer man. Er det noen som har det likt som meg? Anonymous poster hash: 93ed0...6c4
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #2 Skrevet 14. januar 2014 Har det akkurat likens. Spesielt med moren min. Anonymous poster hash: 8b202...a5f
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #3 Skrevet 14. januar 2014 Jeg har det på samme måte med moren min... men hun er ekstremt bitter, nedlatende og sarkastisk.. så vanskelig å ha en god tone med henne... hun tar aldri selvkritikk! Anonymous poster hash: 557b6...235
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå